Духовно-моральна вихованість школярів – пріоритетна мета освітньої системи

Сьогодні відбулося засідання круглого столу «Духовно-моральна вихованість школярів – пріоритетна мета освітньої системи». (Модератор – Олена Михайлівна Пономаренко, методист НМЦ виховної роботи та позашкільної освіти ІППОЧО)

Олена Михайлівна для обміну думками про найважливіше зібрала чудових спікерів, серед яких: Богачик Т.С., заступник директора з науково-методичної роботи  ІППОЧО, кандидат історичних  наук; Поляк О. В., кандидат наук Державного управління, доцент кафедри педагогіки, психології і теорії управління освітою ІППО ЧО; Пілігач О.Г., методист НМЦ СГДМІ ІППОЧО; О.Володимир Боровий, УГКЦ; Бербека В.В., член Громадської ради з питань співпраці з Церквами та релігійними організаціями при МОНУ, Директор Благодійного фонду «Живи, Украіно!», «Живи, Буковино!»; Коптюк Л.А., викладач психології, заступник директора з навчально-виробничої роботи пед. фахового коледжу ЧНУ імені  Юрія Федьковича; Вілянська Л.І., начальник. відділу освіти Клішковецької ОТГ, вчитель-методист з основ християнської етики; РєпінаО.М., буковинська поетеса, екс нач. відділу культури, туризму і релігії Глибоцької РДА; Стринадко О.І., вчитель-методист з основ християнської етики Банилівської ЗОШ І-ІІІ ст.; Борошенко Е.Я.,викладач –методист укр. мови та літератури Чернівецького професійного машинобудівного ліцею.

«Проблема формування духовно-моральних цінностей школярів  у час інтеграції України до загальноєвропейського співтовариства є актуальною. На учнівську молодь дедалі більш очевидним є вплив молодіжної субкультури, відірваної від загальнолюдських духовно-моральних цінностей, багатовікової спадщини українського народу. Саме це спонукає сучасних педагогів формувати в учнів духовно-моральні цінності у процесі становлення кожного з них як особистості. На необхідності звернення до виховного досвіду народу, його моралі наголошено в державних програмах “Освіта (Україна ХХІ століття)”, “Діти України”, Концепції національного виховання, Концепції виховання дітей та молоді у національній системі освіти, Концепції сучасного українського виховання тощо.

Духовно-моральний розвиток учнівської молоді належить до національних інтересів нашої держави. Завдання педагогічних колективів, батьків – навчити дитину взаємодіяти на основі духовно-моральних цінностей у гармонії з іншими людьми, собою, світом навколо себе. Це є також і стратегією виховної політики сучасної школи», – зазначила Тамара Богачик.

Учасниками круглого столу були методисти РМК/ММК, ОТГ, вчителі спецкурсів духовно-морального спрямування (основ християнської етики, основи сім’ї, етики сімейного життя) ЗЗСО Чернівецької області.

ФОТОЗВІТ

 

 

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *