# mesa police arrest records # kaufman county jail records # trace phone # npi search by phone number # navajo nation police records # east hampton new york property records # mobile number directory with name and address # property sales records indiana #
  • ІІ етап Всеукраїнської олімпіади з французької мови

    Субота, 18 листопада 2017, 14:24
  • II етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з зарубіжної літератури

    Субота, 18 листопада 2017, 14:18
  • Третій день Всеукраїнського турніру з інформатики

    П'ятниця, 17 листопада 2017, 16:34
  • Віртуальна школа з математики

    Четвер, 16 листопада 2017, 20:15
  • Комп’ютер повністю підкоряється моїй волі

    Четвер, 16 листопада 2017, 16:55

No categories found

  •   0
There are no images available in the gallery.
Події Третій день. Нововведення Всеукраїнського конкурсу «Учитель року –2017» – конкурсне випробування «Експертиза підручника»

Третій день. Нововведення Всеукраїнського конкурсу «Учитель року –2017» – конкурсне випробування «Експертиза підручника»

DSC 0145Сьогодні на базі ПТУ №8 м.Чернівці проводиться чергове конкурсне випробування «Експертиза підручника», мета якого – перевірка вміння конкурсантів ІІ туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2017» аналізувати навчальний та науково-методичний апарат підручників для загальноосвітніх навчальних закладів, а саме у номінації «Біологія» –підручник В.І.Соболь «Біологія», 8 клас; у номінації «Початкова освіта» – М.С.Вашуленко «Українська мова», 4 клас; у номінації «Інформатика» – Й.Я.Ривкінд, Т.І.Лисенко, Л.А.Чернікова, В.В.Шакотько «Інформатика», 8клас; у номінації «Румунська мова та література» – Л.С.Говорнян, М.К.Попа, О.К.Бурла «Румунська мова», 7 клас; у номінації «Музичне мистецтво»  – Л.М.Масол, Л.С.Аристова «Музичне мистецтво», 7 клас.

Чимало хисту справжнього педагога потребувало для здійснення експертизи однієї теми підручника. В експертному висновку конкурсанти висвітлювали її відповідність навчальній програмі; давали характеристику наукового викладу навчального матеріалу; реалізацію особистісно орієнтованого, компетентнісного, діяльнісного підходів; спрямованість на формування мотивації до навчання, критичного мислення; раціональний розподіл тексту на основний і додатковий; побудова, структура, мова текстів; діалогічність текстів; дидактична доцільність ілюстративного матеріалу;ефективність апарату засвоєння знань; наявність засобів диференціації, індивідуалізації  та персоналізації навчальної діяльності; наявність завдань для організації групової, навчально-дослідної та проектної діяльності; спрямованість завдань та розвиток логічного мислення, пізнавального інтересу, інтелектуальних та творчих здібностей; забезпечення виховної, розвивальної та здоров’язбережувальної функцій.

Вчителі-конкурсанти творчо та з великим ентузіазмом підійшли до виконання  цього завдання, гідно демонстрували власні професійні уміння, чим підтвердили справжнє покликання – бути учителем.DSC 0145DSC 0145DSC 0145DSC 0145DSC 0145DSC 0145DSC 0145DSC 0145DSC 0145DSC 0145DSC 0145DSC 0145DSC 0145
DSC 0145DSC 0145DSC 0145DSC 0145DSC 0145DSC 0145DSC 0145DSC 0145DSC 0145DSC 0145DSC 0145DSC 0145DSC 0145DSC 0145DSC 0145DSC 0145

DSC 0145

2017
Листопад
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

Журнал відвідувань

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні3485
mod_vvisit_counterВчора3280
mod_vvisit_counterЦього тижня27779
mod_vvisit_counterМинулого тижня26385
mod_vvisit_counterЦього місяця69121
mod_vvisit_counterМинулого місяця159176
mod_vvisit_counterВсі1479197

Online (20 minutes ago): 78
Your IP: 54.156.82.247
,
Now is: 2017-11-18 17:37
17.jpg

Опитування

Більш за все задоволення в житті приносить: