just click for source spy tools for blackberry android cell phone spyware software here come spiare un samsung galaxy s3
  • XIII школа християнської етики

    Понеділок, 24 липня 2017, 21:03
  • Тренінг – можливість по-новому подивитися на освітні процеси

    Середа, 12 липня 2017, 14:01
  • Другий день тренінгу для вчителів пілотних шкіл з питань впровадження проекту Державного стандарту початкової загальної освіти

    Вівторок, 11 липня 2017, 17:30
  • Стартував тренінг для вчителів пілотних шкіл з питань впровадження проекту Державного стандарту початкової загальної освіти

    Понеділок, 10 липня 2017, 20:14
  • Школа вчителем стоїть

    Вівторок, 04 липня 2017, 16:42

No categories found

  •   0
There are no images available in the gallery.
Події Другий день тренінгу для вчителів пілотних шкіл з питань впровадження проекту Державного стандарту початкової загальної освіти

Другий день тренінгу для вчителів пілотних шкіл з питань впровадження проекту Державного стандарту початкової загальної освіти

11-07-17 1Наразі триває другий день тренінгу для вчителів пілотних шкіл з питань впровадження проекту Державного стандарту початкової  загальної освіти.

Розпочалася робота із зворотного зв’язку щодо результатів оцінювання першого дня. Марія Одинак – координатор проекту в Чернівецькій області (завідувач НМЦ безперервної освіти ІППОЧО) окреслила ключові тези з теми «Інтеграція: тематичний та діяльнісний підхід».

 Досить детально проінформовано учасників тренінгу, яким чином розглядається інтеграція в освіті зокрема: фактор розвитку освітніх систем; різновид наукової інтеграції, яка здійснюється в межах педагогічної теорії та практики; вища форма відображення єдності цілей, принципів, змісту, форм організації процесу навчання та виховання;  синтез педагогічних знань та  вищий рівень їх взаємодії.

Учасникам освітнього заходу Ірина Унгурян, викладач кафедри педагогіки та теорії  управління освітою ІППОЧО та Марина Ящук, методист НМЦ центру психології ІППОЧО  фокусуючи увагу на практичній частині тренінгу зрезюмували, що інтегроване навчання грунтується на комплексному підході, освіта розглядається через призму загальної картини, а не ділиться на окремі дисципліни. Предметні межі зникають, коли вчителі заохочують учнів робити зв'язок між дисциплінами і спиратися на знання і навички з кількох предметних областей. 

Робота теоретичної та практичної частини тренінгу триває.

11-07-17 2 11-07-17 3 11-07-17 4
11-07-17 5 11-07-17 6 11-07-17 7
2017
Липень
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

Журнал відвідувань

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні2180
mod_vvisit_counterВчора4951
mod_vvisit_counterЦього тижня11893
mod_vvisit_counterМинулого тижня38269
mod_vvisit_counterЦього місяця112163
mod_vvisit_counterМинулого місяця167936
mod_vvisit_counterВсі958189

Online (20 minutes ago): 67
Your IP: 54.156.56.73
,
Now is: 2017-07-25 10:24
22.jpg

Опитування

Більш за все задоволення в житті приносить: