# mesa police arrest records # kaufman county jail records # trace phone # npi search by phone number # navajo nation police records # east hampton new york property records # mobile number directory with name and address # property sales records indiana #
  • Науково-педагогічний проект «Інтелект України»

    Середа, 27 червня 2018, 08:58
  • Триває робота додаткової очної сесії з підготовки вчителів 1-их класів

    Середа, 27 червня 2018, 08:55
  • Вітаємо переможців конкурсу «Джерело творчості»

    Середа, 27 червня 2018, 08:48
  • Завершився цикл тренінгових занять для директорів закладів загальної середньої освіти Чернівецької області

    Середа, 20 червня 2018, 17:17
  • Триває робота навчальних тренінгів по підготовці директорів закладів загальної середньої освіти

    Вівторок, 19 червня 2018, 15:05

No categories found

  •   0
There are no images available in the gallery.
Події Круглий стіл для педагогів закладів дошкільної освіти

Круглий стіл для педагогів закладів дошкільної освіти

dsc 0190Новим Законом  України «Про освіту» передбачено, що у закладі освіти має функціонувати  внутрішня система забезпечення якості освіти. Яким чином можливо організувати таку систему у закладі, які основні  параметри якості дошкільної освіти, які форми експертної оцінки доцільні?

Всі ці питання були обговорені у ході круглого столу з проблеми «Моніторинг якості дошкільної освіти: моделі експертної оцінки», який був організований науково-методичним центром безперервної педагогічної освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області. У заході взяли участь Руда Г.В., заступник директора з науково-навчальної роботи та міжнародних відносин ІППОЧО; Шпанюк О.Ю., головний спеціаліст Департаменту освіти і науки Чернівецької облдержадміністрації; Савчук О.С., методист ІППОЧО; відповідальні працівники за ведення питань дошкільної освіти РМК/ММК управлінь/відділів освіти райдержадміністрацій/міських рад/ОТГ, керівники методичних об’єднань закладів дошкільної освіти.

Під час відкриття круглого столу Руда Г.В. акцентувала увагу на актуальності проблеми, адже зміна цілей освіти, зміцнення акцентів з формування знань, умінь та навичок дитини дошкільного віку на її особистісний розвиток та формування життєвої компетентності зумовлює нові підходи до розуміння того, якою є якісна дошкільна освіта. Про важливість відповідності якості дошкільної освіти державним вимогам, суспільно-культурним цінностям країни та  потребам споживачів - учасників освітнього процесу наголосила Шпанюк О.Ю.

Нормативно-правові та науково-методичні засади проведення моніторингу якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти були окреслені методистом ІППОЧО Савчук О.С. У ході інтерактивної бесіди вона  підвела учасників до того, що  найголовнішим критерієм оцінки якості роботи закладу дошкільної освіти  є показники  рівня сформованості життєвих компетентностей дошкільника: чим ефективніше та різноманітніше дитина розв’язує доступні вікові навчальні та життєві проблеми, тим вища оцінка роботи педагогів та закладу в цілому.

Досвідом роботи з організації та проведення в закладі різних  моделей моніторингу оцінювання рівня розвитку дитини дошкільного віку поділилися:

- Стефанчук О.В., вихователь-методист дошкільного навчального закладу № 46  м. Чернівці, яка розкрила методологію комплексної оцінки рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку з використанням кваліметричної моделі;

- Козярська Л.В., директор дошкільного навчального закладу № 1 смт. Кельменці, яка розповіла про ведення «Табелю успіху дошкільника» як засобу визначення рівня досягнень дітей дошкільного віку за освітніми лініями БКДО;

- Швидюк Л.В., вихователь-методист дошкільного навчального закладу № 24 Центр розвитку дитини «Джерело» м. Чернівці, яка окреслила шляхи організації діагностики досягнень дітей дошкільного віку на основі розроблених дидактичних завдань в ігровій формі з фіксацією результатів у спеціально створеній таблиці у програмі  Excel;

- Васильєва Л.А., вихователь-методист Хотинського навчально-виховного комплексу, яка розповіла про практичне застосування сучасних діагностичних методик у формі опитувальника для вихователя.

Порівняльний аналіз педагогічного моніторингу рівня засвоєння програмового матеріалу та моніторингу психологічної готовності дитини старшого дошкільного віку до школи та роль практичного психолога у ході їх організації провели для всіх присутніх  Дмитрюк О,С., методист ММЦ закладів освіти управління освіти Чернівецької міської ради та Бузинська Ю.І., практичний психолог дошкільного навчального закладу № 41 Центр розвитку дитини  «Пізнайко» м. Чернівці.

Визначивши актуальні питання організації моніторингу якості освіти в закладі дошкільної освіти, учасники круглого столу виробили проект рекомендацій. 

dsc 0207 dsc 0213 dsc 0225
dsc 0230 dsc 0231 dsc 0238
dsc 0245 dsc 0248 dsc 0253

2018
Липень
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Журнал відвідувань

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні4531
mod_vvisit_counterВчора6948
mod_vvisit_counterЦього тижня26983
mod_vvisit_counterМинулого тижня50751
mod_vvisit_counterЦього місяця121782
mod_vvisit_counterМинулого місяця223219
mod_vvisit_counterВсі2913847

Online (20 minutes ago): 114
Your IP: 54.196.31.117
,
Now is: 2018-07-18 14:22
13.jpg

Опитування

Більш за все задоволення в житті приносить: