# mesa police arrest records # kaufman county jail records # trace phone # npi search by phone number # navajo nation police records # east hampton new york property records # mobile number directory with name and address # property sales records indiana #
  • Нова українська школа: готуємось до третьої сесії

    Четвер, 24 травня 2018, 08:59
  • Вітаємо переможця!

    Середа, 23 травня 2018, 15:26
  • Клішковецькі барви вражають!

    Середа, 23 травня 2018, 15:23
  • Відзначення в області 157-ї річниці з Дня перепоховання Т.Шевченка

    Середа, 23 травня 2018, 08:55
  • День Європи

    Понеділок, 21 травня 2018, 16:09

No categories found

  •   0
There are no images available in the gallery.
Події Пріоритети здійснення компетентнісного підходу в сучасному освітньому процесі

Пріоритети здійснення компетентнісного підходу в сучасному освітньому процесі

img 600017 квітня 2018 року  на базі Комарівського навчально-виховного комплексу (директор – Галина Іванівна Ткач) відбувся районний семінар учителів математики, в якому взяла участь Біляніна Ольга Ярославівна, методист Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області. Тема семінару: «Інформаційні форми й методи навчання для забезпечення розвитку життєвих компетенцій особистості школяра, відповідно оновлених Програм».

Метою семінару було ознайомити учасників з проблемою розвитку педагогічної компетенції під час навчання математики в умовах реформування освітньої галузі, охарактеризувати складові її реалізації в освітньому просторі.

Завдання семінару:

  • обговорити шляхи формування професійних компетенцій учителя математики;
  • сформувати напрямки дослідження проблем впровадження в практику роботи учителів компетентнісного підходу в навчальному середовищі;
  • виділити пріоритети  здійснення компетентнісного підходу для учителів, які навчають шкільного курсу математики;
  • сформувати уміння педагогів визначати цілі (очікувані результати) уроку, узгоджено з потребами учнів, набутих предметних компетентностей та можливостями їх застосовувати в діяльнісній компоненті ключової компетентності, відповідно до вимог чинних програм;
  • навчити учасників семінару-практикуму проектувати особистісно-зорієнтований урок, проводити самоаналіз та аналіз сучасного уроку як форми  організації компетентнісного навчання;
  • актуалізувати діяльність учасників семінару щодо реалізації проблеми формування ключових та предметних компетентностей учнів закладів загальної середньої освіти за допомогою сучасного підручника;
  • обговорити ефективні шляхи позитивних змін у сучасній загальній середній освіті у компетентнісному вимірі.

Семінар структурований трьома частинами:

Методичний подіум:

  1. Перегляд уроку математики у 5 класі, аналіз та обговорення сучасних підходів використання форм та методів навчання, визначення найбільш позитивних етапів уроку, що сприяють підвищенню якості освіти та інтересу до предмета;
  2. презентація форм і методів роботи з обдарованими дітьми у напрямку всебічного розвитку та інтегрованому підході в навчанні – математика в інших дисциплінах через формування міжпредметних зв’язків.

Майстер-клас:

  1. Про компетенції та компетентність під час навчання курсу алгебри у 7–9 класах в рамках чинної програми та проведення валідного контролю – шлях побудови ефективного зворотного зв’язку – формування ціннісної компоненти ключової компетентності учнів на основі набутих предметних;
  2. Сучасний підхід структурування освітнього середовища для навчання старшокласника – презентація формування змістового теоретичного та практичного наповнення, що сприятиме розвитку свідомого навчання математики.

Круглий стіл «Сучасна школа вимагає сучасного учителя»:

  • Обговорення сучасних освітніх технологій, методів і форм навчання та оцінювання набутих учнями компетентностей;
  • Ділова гра-тренінг «Елементи рефлексії на уроці».
  • Розпочала роботу семінару візиткою закладу та вступного слова  Галини Іванівни, адже головними завданнями сучасного закладу освіти є турбота про постійне підвищення якості освітнього процесу, розвиток творчого потенціалу кожного вчителя й колективу в цілому, створення умов для підтримання інтелектуального фону, виховання дієвого інтересу до освітньої діяльності, впровадження сучасних педагогічних технологій, спрямованих на розкриття та розвиток інтелектуальних і творчих здібностей дитини, на задоволення потреб у самовдосконаленні.

Продовженням були інші заходи відповідно до плану. Зокрема,  практичний подіум розпочала молодий педагог Яна Іванівна Гуцуляк, учитель Комарівського НВК. Нею презентовано практичний урок математики  у 5 класі з теми: «Знаходження відсотка від числа. Розв′язування вправ і задач». Родзинкою уроку була плідна співпраця учителя та учнів, інноваційні підходи щодо формування освітнього навчального середовища, уміння вибудовувати «впасовані» переходи від одної форми діяльності до іншої, презентація учнями свого бачення узагальнення з теми через власноруч створені «Лепбуки», демонстрація організації роботи в групах та індивідуальної тощо. Таким чином молодий педагог демонстрував сучасний урок з компетентнісним підходом в умовах сільської школи, а п’ятикласники – уміння аналізувати і прогнозувати, генерувати нові ідеї вирішення задач, ухвалювати оптимальні рішення, підводити підсумки інтерактивними технологіями у формі гри «Круги на воді».

У ході обговорення уроку, – аналізу діяльності учителя та учнів, кожен учасник семінару отримав свою родзинку для впровадження у власному досвіді. Варто зазначити, що всіх вразила естетика оформлення кабінету математики, підготовленого унаочнення, презентацій, ведення записів на дошці, система роботи учителя та культура співпраці з учнями, мовлення учителя та учнів, які підпорядковані сучасним вимогам нової української школи.

Продовжили методичний подіум сторінкою методики організації науково-дослідницької діяльності. Досвідом системи роботи педагогів НВК у цьому напрямку ділилася Галина Іванівна Ткач, директор закладу; практичну частину демонстрували учні 9 класу, переможці І етапу МАН (Ілона Москалюк представила застосування математики в музиці, а Олександр Адамчук – у спорті). Яна Іванівна, учитель математики,  підвела підсумки виступів учнів, обґрунтувала причину вибору такої педагогічної проблеми в діяльності та роль науково-дослідницьких проектів у якості математичної освіти.

Таїсія Миколаївна, як методист РМК, представляла методичну точку зору вибору теми семінару та загальні цілі в цілісній діяльності учителями району з метою підвищення якості математичної освіти та незалежного контролю в підсумках.

Тему компетентнісного підходу в навчанні, контролі, діагностуванні, корекції демонструвала майстер-класом Ольга Ярославівна Біляніна, методист ІППОЧО. Вона приділила особливе місце змістовим лініям навчання алгебри в 7-9 класах, представляючи розрізнення тематичного підходу та узагальнюючого, формування тесту з компетентнісним підходом, яким валідно можна перевірити, як предметні, так і ключові компетентності, застосовуючи чинні критерії оцінювання. Також учасникам семінару Ольга Ярославівна презентувала сучасні навчальні технології формування компетентного учня, презентуючи способи популяризації математичної компетентності в життєвих ситуаціях. На завершенні майстер-класу – відповідала на запитання учителів, надаючи методичну допомогу щодо структури  побудови задачі на компетентність, уроку для учнів, з учнями та налагодженні плідної співпраці в освітньому процесі.

Модератором круглого столу виступила Таїсія Миколаївна Паламар, методист РМК. Вона сформувала проблемні ситуації щодо освітніх технологій та методичної компетентності учителів; інноваційних форм роботи та методів і технологій оцінювання компетентностей учнів тощо. Учасники круглого столу активно обговорювали проблемні питання, кожен мав можливість висловити власну думку, відстояти свою позицію, оцінити аргументи виступаючого, що зміцнювало спільну думку на основі доказів, формувалися корекції в проекті рекомендацій семінару. Варто зазначити, що вчителям Кельменеччини не байдуже, якою освіта стане завтра і чи зможе сучасний вчитель створити відповідне навчальне середовище для сучасного учня.  

Питання «освітньої» та «предметної» компетентностей, ключових компетентностей, визначених у Державному стандарті базової і повної загальної середньої освіти та чинних програмах, учасники семінару рефлексували під час проведення ділової гри «В сучасній школі – сучасні вчителі», яку запропонувала Яна Іванівна. Із задоволенням учителі математики взяли участь у  тренінгу з елементами рефлексії та запропонованими вправами.

Відрадно, що упродовж семінару з математиками співпрацювала адміністрація Комарівського НВК: Галина Іванівна Ткач, директор; Валентина Іванівна Ляшок, заступник директора з навчально-виховної роботи; Тетяна Василівна Сливка, заступник директора з виховної роботи та Наталія Іванівна Паладійчук, педагог-організатор. Головне, що в кожній з перелічених етапів семінару, учасники були активними співучасниками формування напрямків перспективної діяльності педагогів Кельменеччини щодо підвищення якості математичної освіти.

Таїсія Миколаївна, підводячи підсумки, ще раз припросила до перегляду вироблених учасниками семінару методичних рекомендацій та за «відкритим мікрофоном» учителі формували свої враження, як новий поштовх наснаги до самоосвіти та самовдосконалення у напрямку впровадження компетентнісного підходу в педагогічній діяльності.

img 5922 img 5944 img 5945 img 5961

2018
Травень
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Журнал відвідувань

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні3223
mod_vvisit_counterВчора7737
mod_vvisit_counterЦього тижня35505
mod_vvisit_counterМинулого тижня54588
mod_vvisit_counterЦього місяця155117
mod_vvisit_counterМинулого місяця135558
mod_vvisit_counterВсі2514509

Online (20 minutes ago): 122
Your IP: 54.81.68.240
,
Now is: 2018-05-24 10:14
20.jpg

Опитування

Більш за все задоволення в житті приносить: