# mesa police arrest records # kaufman county jail records # trace phone # npi search by phone number # navajo nation police records # east hampton new york property records # mobile number directory with name and address # property sales records indiana #
  • Воркшоп «Успішна реалізація концепції Нової української школи»

    Середа, 17 квітня 2019, 16:31
  • Відбувся обласний семінар-практикум методистів, які відповідають за психологічну службу та керівників методичних об’єднань практичних психологів і соціальних педагогів

    Середа, 17 квітня 2019, 14:21
  • Проводиться тренінг щодо проведення турніру юних інформатиків в 2019-2010 навчальному році.

    Середа, 17 квітня 2019, 14:01
  • Виїзна методична студія для вчителів німецької мови

    Середа, 17 квітня 2019, 11:11
  • Методична студія, як один із шляхів удосконалення управлінських компетентностей керівника ЗЗСО

    Вівторок, 16 квітня 2019, 10:53

No categories found

  •   0
There are no images available in the gallery.
Події Обдарованість: дар чи випробовування?

Обдарованість: дар чи випробовування?

h-0511  2 листопада 2018 року на базі Багатопрофільного ліцею для обдарованих дітей Інститутом післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області у співпраці з ліцеєм було проведено обласну науково-практичну конференцію «Розвиток обдарованості учнівської молоді в умовах реформування змісту освіти».

Мета конференції: визначення наукових основ і практичних способів розв’язання питань розпізнання, розвитку, супроводу та підтримки обдарованості у дітей і молоді, обміну досвідом у практичній роботі з обдарованими дітьми та молоддю, популяризації результатів інноваційної діяльності із зазначеної проблеми.

Учасники конференції: науково-педагогічні, педагогічні працівники закладів вищої освіти України; методисти РМЦ/ММЦ, ОТГ області; керівники (заступники) закладів освіти; педагоги, практичні психологи, соціальні педагоги закладів освіти області.

Координатор конференції: Галина Василівна Руда - заступник директора з науково-навчальної роботи та міжнародних відносин Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, кандидат психологічних наук (голова оргкомітету).

Оксана Сакрієр, начальник управління освіти і науки Департаменту освіти і науки Чернівецької ОДА, кандидат політичних наук, звернувшись до учасників конференції з вітальним словом, зазначила: «Існує думка, що обдаровані діти не потребують допомоги дорослих, не відчувають потреби в особливій увазі керівництва. Але насправді такі діти найбільш чутливі до оцінки їхньої діяльності, поведінки і мислення. Обдарована дитина схильна до критичного мислення не тільки щодо себе, але і до оточуючого світу. Тому педагоги, які працюють з обдарованими дітьми, мають бути досить відкриті до критики і самокритичні водночас. Дорогі освітяни, закликаю вас не боятися змін, бути творчими й духовно багатими, адже завдяки вам діти відкривають для себе цікавий освітній простір».

Долучилася до привітань Тамара Богачик, заступник директора з науково-методичної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, кандидат історичних наук: «У сучасному світі, де робиться ставка на інтелект, інформацію і високі технології, роль обдарованої особистості в забезпеченні суспільного прогресу є визначальною. Інтелектуальні здібності підростаючого покоління потребують всебічного розвитку і повноцінної реалізації, адже талановита молодь – головний ресурс процвітання нації в умовах панування високотехнологічної та інтелектуальної моделі світової економіки. Пам’ятаймо, що тільки через високоякісну освіту ми зможемо наблизитися до євростандартів».

На пленарному засіданні обласної конференції виступили: Іван Костащук, доцент кафедри географії України та регіоналістики Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, кандидат географічних наук, з доповіддю «Основні виклики на шляху розвитку обдарованого учня: теорія, методика, практичний досвід»; в онлайн-режимі Наталія Пінчук, доцент кафедри психології управління ДВНЗ «Університет менеджменту освіти», кандидат психологічних наук з доповіддю «Психологічні особливості та фактори розвитку особистості обдарованих дітей та молоді»; Марина Семанюк, директор Багатопрофільного ліцею для обдарованих дітей, з доповіддю «Формування сучасного освітнього середовища для розвитку обдарованої учнівської молоді»; Галина Руда, заступник директора з науково-навчальної роботи та міжнародних відносин Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, кандидат психологічних наук, з доповіддю «Готовність учителя до роботи з обдарованими учнями»; Наталія Куриш, завідувач НМЦ освітнього менеджменту та координації діяльності методичних служб Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, з доповіддю «Науково-методичний супровід формування траєкторії розвитку обдарованої дитини», Діана Романовська, завідувач науково-методичного центру практичної психології та соціальної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, кандидат психологічних наук з доповіддю «Роль психологічної служби в системі розвитку обдарованих учнів у новій українській школі».

Плідною і взаємозбагачуваною була робота учасників секційних засідань та навчальних тренінгів з проблем: «Шляхи пошуку та виявлення здібних і обдарованих дітей» (керівник Аркадій Семчук, доцент кафедри методики викладання природничо-математичних дисциплін ІППОЧО, кандидат фізико-математичних наук), «Сучасні технології навчання та розвитку обдарованих учнів» (керівник Альона Вамуш, доцент кафедри методики викладання природничо-математичних дисциплін ІППОЧО, кандидат історичних наук), «Психолого-педагогічний супровід обдарованої учнівської молоді» (керівник Лілія Боярин, доцент кафедри педагогіки, психології та теорії управління освітою ІППОЧО, кандидат психологічних наук), «Партнерська взаємодія сім’ї та педагогів як фактор розвитку успішної особистості» (керівник Ольга Осовська, заступник директора з виховної роботи Багатопрофільного ліцею для обдарованих дітей).

Домінуюча теза у підсумках конференції все частіше перегукувалась з тезою великого педагога Василя Сухомлинського: «Немає абстрактного учня… Мистецтво й майстерність навчання, виховання полягає в тому, щоб, розкривши сили й можливості кожної дитини, дати їй радість успіху в розумовій праці».

ФОТОЗВІТ

2019
Квітень
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

Журнал відвідувань

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні7125
mod_vvisit_counterВчора10688
mod_vvisit_counterЦього тижня53147
mod_vvisit_counterМинулого тижня72989
mod_vvisit_counterЦього місяця194199
mod_vvisit_counterМинулого місяця265570
mod_vvisit_counterВсі1299858

Online (20 minutes ago): 120
Your IP: 3.95.23.35
,
Now is: 2019-04-18 20:12
17.jpg

Опитування

Більш за все задоволення в житті приносить: