# mesa police arrest records # kaufman county jail records # trace phone # npi search by phone number # navajo nation police records # east hampton new york property records # mobile number directory with name and address # property sales records indiana #
  • Наказ ДОН від 21.01.2020 №25 Про організацію відбірково-тренувальних зборів переможців ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів у 2019/2020 навчальному році

    Середа, 22 січня 2020, 10:06
  • Протоколи остаточних результатів ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики

    Вівторок, 21 січня 2020, 20:00
  • «Про проведення ІІІ Всеукраїнського вернісажу-практикуму для сучасних керівників закладів освіти, вчителів і викладачів»

    Вівторок, 21 січня 2020, 15:32
  • Наказ ДОН від 16 січня 2020 № 21 Про організаційно-практичне забезпечення підготовки і проведення другого, регіонального туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020» у 2019/2020 навчальному році

    Вівторок, 21 січня 2020, 10:27
  • Стартував Національний проєкт з фінансової обізнаності на Буковині

    Понеділок, 20 січня 2020, 15:25

No categories found

  •   0
There are no images available in the gallery.
Події Наставництво, менторство та професійна супервізія для учасників експериментальної програми з багатомовної освіти

Наставництво, менторство та професійна супервізія для учасників експериментальної програми з багатомовної освіти

odesa  У рамках заходів з підтримки Всеукраїнського експерименту «Формування багатомовності дітей та учнів: прогресивні європейські ідеї в українському контексті», за сприяння Міністерства освіти і науки України та Офісу Верховного Комісара ОБСЄ у справах національних меншин, в м.Одеса упродовж 27-29 березня 2019 року проведено тренінг з наставництва в програмах з багатомовної освіти (24 год.).

Тренінг відбувся під модерацією головного спеціаліста МОНУ Світлани Харченко, тренерів-експертів Світлани Бєлової (Естонія) та Маріни Гурбо (Бельгія), за участі представників чотирьох областей України – Закарпатської, Запоріжської, Одеської, Чернівецької областей – та ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», Академії педагогічних наук України. Учасників тренінгу ознайомлено із системою менторства в Естонії на прикладі програми мовного занурення, методами та процесом дослідження стабільності програми, техніками та інструментарієм менторства. Ними складено форми спостерігання уроків у класах з багатомовною освітою відповідно до моделі БМО, яка використовується у закладі освіти.
Під час проведення тренінгу констатовано, що система професійного консультування спрямована на активізацію процесів самонавчання та саморозвитку вчителя шляхом надання безперервної зворотного зв'язку в процесі спільного аналізу ситуацій і проблем. Це відбулося шляхом персональної, групової та колективної роботи всіх зацікавлених осіб.
Система освітнього консультування створена для підтримки вчителів, які працюють у програмі мовного занурення або з дітьми, чия рідна мова відрізняється від мови навчання. У фокусі – принципи інтегрованого навчання мови і предмету і методика мовного занурення.
Встановлено, що консультування – це діалог, який підтримує професійний (само)розвиток вчителя, покращує вміння аналізувати свою діяльність, підвищує готовність і покращує вміння вирішувати свої проблеми, формує готовність орієнтуватися в можливих ситуаціях і управляти ними, сприяє збереженню психічної рівноваги і запобігає професійному перегоранню вчителя. Учасники тренінгу створили образ ментора, визначили навички та вміння, якими повинен володіти ментор, його роль в управлінні змінами.
Тренінг став своєчасною та корисною нагодою з підготовки фахівців для проведення професійної супервізії – «як інструменту професійної підтримки та професійного розвитку, що передбачає комплекс заходів із навчально-методичного супроводу педагогічних працівників закладів дошкільної і загальної середньої освіти в умовах реалізації завдань Нової української школи» (з проекту Типового положення про проведення супервізії впровадження концепції «Нова українська школа», яке винесено МОНУ на громадське обговорення).
У складі делегації Чернівецької області – начальник Чернівецької філії ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» Любов Тарангул; начальник відділу дошкільної, загальної середньої освіти Департаменту освіти і науки Чернівецької облдержадміністрації Мар’яна Унгурян; методист НМЦ освітнього менеджменту та координації діяльності методичних служб Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, регіональний координатор Всеукраїнського експерименту Ольга Остафій; директор НВК «Боянська гімназія» Новоселицького району Світлана Гавка.

ФОТОЗВІТ

2020
Січень
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Журнал відвідувань

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні3458
mod_vvisit_counterВчора11734
mod_vvisit_counterЦього тижня47899
mod_vvisit_counterМинулого тижня30045
mod_vvisit_counterЦього місяця77944
mod_vvisit_counterМинулого місяця0
mod_vvisit_counterВсі77945

Online (20 minutes ago): 168
Your IP: 35.172.195.82
,
Now is: 2020-01-23 11:20
20.jpg

Опитування

Більш за все задоволення в житті приносить: