# mesa police arrest records # kaufman county jail records # trace phone # npi search by phone number # navajo nation police records # east hampton new york property records # mobile number directory with name and address # property sales records indiana #
  • Науково-методичний супровід організації освітнього процесу у ЗЗСО: дотримання законодавчих норм

    Вівторок, 12 листопада 2019, 10:24
  • Вдалий старт каскадних занять

    Понеділок, 11 листопада 2019, 16:54
  • ІІ етап Всеукраїнської олімпіади з німецької мови

    Понеділок, 11 листопада 2019, 10:04
  • Вчителі англійської та французької втілюють Концепцію Нової української школи

    Понеділок, 11 листопада 2019, 09:30
  • Стартував ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії

    Неділя, 10 листопада 2019, 20:48

No categories found

  •   0
There are no images available in the gallery.
Події НАВЧАЛЬНИЙ ВІЗИТ ДО ПІВДЕННОГО ТІРОЛЯ (ІТАЛІЯ)

НАВЧАЛЬНИЙ ВІЗИТ ДО ПІВДЕННОГО ТІРОЛЯ (ІТАЛІЯ)

italij  «З кожним поворотом ближче до Бога», «страх, щастя, захоплення», «чим ближче до Бога, тим менше страху», «піднялися над собою і над світом», «грамотна мовна політика = добробут і порозуміння в поліетнічному краї», «гармонійне поєднання природи та урбаністики, чистоти та комфорту, толерантності та єдності в різноманітності, якості життя та безпеки», «справді вільний університет», «реальна багатомовність», «краса природи вражає», – такими були найемоційніші враження, якими поділилися учасники навчального візиту до північної Італії. Упродовж передостаннього тижня жовтня ц.р. делегація українських освітян вивчала досвід організації багатомовної освіти у Південному Тіролі.

Навчальний візит став можливим за сприяння МОН України спільно з Офісом Верховного комісара ОБСЄ у справах національних меншин в рамках заходів з підтримки Всеукраїнського експерименту «Формування багатомовності дітей та учнів: прогресивні європейські ідеї в українському контексті».

Українська частина делегації складалася з представників МОН України (Юрій Кононенко, Тетяна Мовчан, Світлана Харченко, Світлана Фоміна), Національної академії педагогічних наук України (Олена Фідкевич), а також представників чотирьох регіонів – Закарпатської, Запорізької, Одеської та Чернівецької областей. До складу делегації увійшли і три представники від Чернівецької області: Любов Тарангул, начальник Чернівецької філії ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти МОНУ; Ольга Остафій, методист НМЦ освітнього менеджменту та координації діяльності методичних служб Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області; Мар’яна Унгурян, начальник відділу моніторингу, позапланового контролю закладів освіти та роботи з експертами управління Державної служби якості освіти у Чернівецькій області.

До проведення навчальної роботи долучились й представники Естонії, Болгарії, Грузії, Казахстану, Киргизстану тощо.

Програму візиту учасники розпочали у Науково-дослідному центрі EURAC, з вітальним словом перед ними виступили Марк Роггла, директор центру та Стефані Ріссе, професор Вільного Університету Bozen-Bolzano.

Увагу учасників було зосереджено на цікавих презентаційних матеріалах, зокрема «Автономія Південного Тіроля» (Сара Пароларі та Серджіу Константін), презентація Ладінської освітньої системи та Ладінської програми підготовки учителів (професор Пол Відессот).

Другого дня делегація освітян відвідала тримовну початкову школу імені Святого Ульріха, де про модель організації роботи гостям розповіли директор школи Марія Костнер та заступник директора Флавія Лардшнейдер. У початковій школі, де навчання триває 5 років, починають вчитися відразу чотирма мовами (італійською, німецькою, ладінською та англійською): діти вчать абетку, граматичні явища, застосовуючи порівняльний аспект. Тобто спочатку створюється база на основі схожості, а згодом вивчають відмінності.

Якщо на початку батьки мають побоювання, що таким чином діти не знатимуть жодної мови, тепер уже чималий досвід показує, що на 6-7-му місяці навчання діти починають чітко говорити різними чотирма мовами (якщо комусь це дається надто складно, що іноді теж трапляється, дитину переводять в одномовну школу).

Після відвідування школи відбулась екскурсія до містечка Віго-ді-Фасса (Vigo di Fassa), в Ладінський музей ретророманської культури, історію створення та експонати якого презентувала п.Доріс Рубатшер.

Наступні два дні члени української делегації провели у м. Больцано, а саме у Вільному Університеті Bozen-Bolzano. Професор університету Стефані Ріссе ознайомила з діяльністю вишу, презентувала програми та підручники, за якими вчаться студенти.

У рамках семінару-тренінгу «Менторство у програмі МО», який відбувся в цьому ж закладі, експерти Тетяна Стоянова та Марина Глушкова презентували досвід запровадження MLE у Центральній Азії; експерти-ментори з Естонії Світлана Бєлова та Лійна Норіт провели навчальні заняття з групового менторингу про фактори, що впливають на менті, а також роль коуча та ментора тощо.

Ольга Остафій,

методист НМЦ освітнього менеджменту та координації

діяльності методичних служб Інституту післядипломної

педагогічної освіти Чернівецької області

ФОТОЗВІТ

2019
Листопад
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Журнал відвідувань

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні635
mod_vvisit_counterВчора11498
mod_vvisit_counterЦього тижня37364
mod_vvisit_counterМинулого тижня74812
mod_vvisit_counterЦього місяця134250
mod_vvisit_counterМинулого місяця301514
mod_vvisit_counterВсі517996

Online (20 minutes ago): 105
Your IP: 35.175.191.72
,
Now is: 2019-11-13 01:31
19.jpg

Опитування

Більш за все задоволення в житті приносить: