# mesa police arrest records # kaufman county jail records # trace phone # npi search by phone number # navajo nation police records # east hampton new york property records # mobile number directory with name and address # property sales records indiana #
  • Які ж зміни відбуваються в нашій Новій українській школі?

    Вівторок, 10 грудня 2019, 14:25
  • Виїзна методична студія для педагогів Юрковецької об'єднаної територіальної громади

    Вівторок, 10 грудня 2019, 09:13
  • Організація освітнього простору в умовах НУШ

    Понеділок, 09 грудня 2019, 17:21
  • Стартувало навчання заступників директорів з навчальної, навчально-виховної роботи ЗЗСО

    Понеділок, 09 грудня 2019, 10:02
  • Учителі Чернівецької області – учасники всеукраїнському форуму "Агенти ЗМІН".

    Понеділок, 09 грудня 2019, 09:47

No categories found

  •   0
There are no images available in the gallery.
Події Управлінські механізми організації роботи опорного закладу

Управлінські механізми організації роботи опорного закладу

dsc 0109  На запитання «Де ти мав змогу показати свої знання, здібності?» учні Кельменецького ліцею-опорного закладу відповіли: «У мовознавчих конкурсах, інтелектуальних змаганнях, олімпіадах…» А й справді, цьогоріч двоє учнів із Кельменецького ліцею-опорного закладу стали стипендіатами Президента України: Назарій Рибчинський та Софія Корчинська. Отож можна із впевненістю стверджувати, що їхня альма-матер є якісним освітнім середовищем опорного закладу, який формує та розвиває успішну, компетентну, цілісну особистість ліцеїста-інноватора.

Секретом створення, становлення і розвитку освітнього трикутника ліцею як опорного закладу поділилася Лариса Равлюк, директорка Кельменецького ліцею-опорного закладу, під час обласного семінару керівників опорних закладів освіти області «Управлінські механізми організації роботи опорного закладу», координатор якого була Наталія Куриш, завідувач НМЦ освітнього менеджменту та координації діяльності методичних служб ІППОЧО.

Із вітальним словом до всіх присутніх звернулася Тамара Богачик, заступник директора з науково-методичної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, яка, привітавши учасників, закцентувала увагу на основних пріоритетних завданнях науково-методичного супроводу організації роботи опорного закладу освіти. Тамара Степанівна підкреслила, що Кельменецький ліцей – опорний заклад – це новітній освітній осередок інтелектуального розвитку особистості здобувача освіти. Під час творчої тріади Лариси Равлюк, Лілії Поп’юк (завідувачка філії ліцею – ОЗ – Коновський НВК) та Вікторії Ткачук (завідувачка філії ліцею – ОЗ – Лукачанський НВК) було презентовано модель співпраці під час організації освітнього процесу в системі «опорний заклад – філії», розкрито особливості налагодження співпраці з органами місцевого самоврядування та батьківською громадкістю щодо реалізації питань освітньої політики.

Після завершення теоретичного модуля, об’єднавшися в групи, учасники семінару мали змогу попрцювати на практичному модулі й змоделювати алгоритм співпраці опорного закладу із філіями й відмітити ділові якості керівника опорного закладу (Марія Білійчук, соціальний педагог, та Світлана Корній, практичний психолог). Роботу семінару продовжив блок «Профільне навчання в опорному закладі як крок до реформування старшої школи», зокрема, фрагмент уроку профільного філологічного класу (Ірина Білобрицька, учитель української мови), фрагмент підготовчого заняття до ЗНО профільного філологічного класу (Дана Крива, учитель української мови), фрагмент засідання учнівського клубу «Правовий експрес» (Алла Адамчук, учитель історії), фрагмент факультативного заняття профільного математичного класу (Олена Мотрюк, учитель математики).

Насамкінець у підсумково-аналітичному модулі продемонстрували майстер-клас з формування і розвитку професійних компетентностей вчителя проєктних класів «Інтелект України» (Світлана Ткач, заступник директора з НВР) і фрагмент психолого-педагогічного консиліуму (Тетяна Адащук, заступник директора з НВР).

­­Наталія Костянтинівна провела тренінг «Моделювання траєкторії розвитку опорного закладу в умовах реформування освітньої галузі». Учасникам було презентовано основні алгоритми створення опорних закладів та на практиці проаналізовано новий інструментарій «логіко-структурний підхід». Підсумкові акценти зустрічі: брейстормінг за побаченим був зроблений Тамарою Степанівною, та учасникам був запропонований проєкт методичних рекомендацій.

ФОТОЗВІТ

2019
Грудень
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Журнал відвідувань

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні9475
mod_vvisit_counterВчора10576
mod_vvisit_counterЦього тижня31343
mod_vvisit_counterМинулого тижня76220
mod_vvisit_counterЦього місяця107563
mod_vvisit_counterМинулого місяця149022
mod_vvisit_counterВсі256586

Online (20 minutes ago): 181
Your IP: 18.207.255.49
,
Now is: 2019-12-10 19:54
8.jpg

Опитування

Більш за все задоволення в житті приносить: