Знімок екрана (176)

Формування освітньої програми – обов’язкова складова діяльності закладу дошкільної освіти

Формування освітньої програми ЗДО є обов’язковою складовою його діяльності, але на всеукраїнському рівні немає  певних чітких роз’яснень щодо її написання. Тому у педагогів виникає багато запитань. Для розширення та уточнення уявлень директорів і вихователів-методистів ЗДО Новодністровської, Недобоївської ОТГ та Сторожинецького району щодо сучасних вимог до формування освітньої програми  проведена 08.12.2020 онлайн-методична студія. Захід організовано методистом  Читати далі…

DSC_6783

Досвід участі Чернівецької області у Всеукраїнському експерименті було представлено на підсумковій конференції

Досвід участі Чернівецької області у Всеукраїнському експерименті було представлено в онлайн-форматі на дводенній конференції «Результати впровадження Всеукраїнського експерименту «Формування багатомовності дітей та учнів: прогресивні європейські ідеї в українському контексті» за участю т.в.о. Міністра освіти і науки України Сергія Шкарлета, директора офісу Верховного комісара ОБСЄ у справах національних меншин Крістофа Кампа, міжнародних експертів, а також представників Читати далі…

depositphotos_12189020-stock-photo-3d-white-man-with-big

Шановні педагоги!!!

Відповідно до ваших запитів та потреб, щодо проходження курсів підвищення кваліфікації у 2020 році Інститут післядипломної педагогічної освіти додатково відкриває реєстрацію на сайті за посиланням http://ippobuk.cv.ua/?page_id=1681. Реєстрація буде відкрита з 12.05 по 31.05 2020 року.  

IN

Актуальність та перспективність дослідно-експериментальної роботи «Розвиток комунікативної компетентності в полікультурному освітньому середовищі засобами технології CLIL»

Реалізація нових векторів освітньої системи потребує використання сучасних інструментів дослідно-експериментальної роботи «Розвиток комунікативної компетентності в полікультурному освітньому середовищі засобами технології CLIL». Актуальність та перспективність дослідження дозволяє реалізувати завдання педагогів щодо формування лінгвістичної й комунікативної компетентності в учнів другою (нерідною) мовою. Отож, відповідно до запланованих заходів констатувального етапу, 7 квітня відбулася відеонарада педагогів закладів, які є Читати далі…