Віртуальна школа з математики
7 листопада 2017 року на базі Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області відбулося перше онлайн-заняття у рамках «Віртуальної школи» з математики.
За координації О.Я.Біляніної, методиста науково-методичного центру природничо-математичних дисциплін ІППО ЧО, педагоги Чернівців мали змогу підготувати та обговорити важливу тему алгебри та початків аналізу: «Елементи комбінаторики, теорії ймовірностей та математичної статистики. Комбінаторні задачі».
Зазвичай Ольга Ярославівна розпочинає заняття, як організація його ведення, з оголошенням цілей та місце теми в навчанні. Представляє педагогів, що вестимуть заняття та акцентує на основні змістові лінії, що мають важіль для підготовки до ЗНО. Сьогоднішнє онлайн-заняття вели спеціалісти вищої категорії – провідні учителі математики області із чотирьох Чернівецьких загальноосвітніх навчальних закладів: гімназій № 1 та № 5, багатопрофільного ліцею № 4 та спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6.
Важливі методологічні лінії теми, що включена в Програму ЗНО почергово висвітлювали фахівці, демонструючи необхідну теоретичну інформацію та практичні задачі в її застосуванні, які в свою чергу несли відповідно важливі ключові компетентності.
Зокрема: елементи комбінаторики презентувала Олена Тадеславівна Шептинська, учитель гімназії №1, теорії ймовірностей – Юлія Олександрівна Андрух, учитель багатопрофільного ліцею №4, математичної статистики – Ольга Василівна Гоян, учитель гімназії №5 та узагальнені роз’яснення щодо комбінаторних задач провела Галина Василівна Федик. учитель СЗОШ І-ІІІ ст. №6.
У такий спосіб наші старшокласники та вчителі, які готують учнів до ЗНО, отримали ще одну тему навчально-консультаційної підтримки, в додаток до попередніх 16, у вигляді відеозапису заняття та презентації.
Метою онлайн-заняття передбачено розвиток вміння застосовувати основні поняття з математики; розширення, поглиблення базового змісту навчання, використання формату презентації для поширення самопідготовки та удосконалення змісту підготовки випускників закладів освіти області до ЗНО.
Обрана сьогодні тема для обговорення на засіданні Віртуальної школи – актуальна і для учнів, і для учителів-математиків, які бажають урізноманітнити своє заняття, адже онлайн-тренінг був дуже продуктивним. Це підтвердили активні учасники, які швидко й правильно розв’язували цікаві приклади й задачі.
Насамкінець підвів підсумки Аркадій Романович Семчук, доцент кафедри методики викладання природничо-математичних дисциплін. Ця тема є фаховою. Якою він займається не один рік. Тому підсумки були значущими.
Щира вдячність за увагу, за багато підключень, побажання успіхів та творчих здобутків при вивченні великої науки математики звучали від фахівців!
Щиро дякуємо за інтерес до математики! Сподіваємося, що ні в кого не буде складнощів із елементами комбінаторики, теорії ймовірностей та математичної статистики під час зовнішнього незалежного оцінювання, і всі знайдуть відповіді на свої запитання!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |