# mesa police arrest records # kaufman county jail records # trace phone # npi search by phone number # navajo nation police records # east hampton new york property records # mobile number directory with name and address # property sales records indiana #
  • «Роль вчителя у формуванні духовних цінностей українського патріота»

    Вівторок, 16 жовтня 2018, 16:08
  • Турнір юних фізиків

    Вівторок, 16 жовтня 2018, 09:26
  • Обласні ігри ТЮМ на Буковині

    Субота, 13 жовтня 2018, 20:06
  • Науково-практична конференція: підґрунтя для обміну думками

    Субота, 13 жовтня 2018, 19:56
  • Майстер-клас

    П'ятниця, 12 жовтня 2018, 18:55

No categories found

  •   0
There are no images available in the gallery.
Міжнародні проекти Галузь "Іноземні мови"

Галузь "Іноземні мови"

МІЖНАРОДНА ДІЯЛЬНІСТЬ ІППОЧО 2017/2018 н.р.

Євроінтеграційні процеси, розбудова державності в Україні зумовлює нові тенденції щодо розвитку освіти. Міжнародна співпраця є одним з напрямів роботи в галузі розвитку цих процесів. ІППО є активним учасником міжнародної співпраці в освіті як учнів так і педагогів області. Серед основних напрямів міжнародної діяльності слід відзначити наступні:

  • Співпраця з Європейською асоціацією освіти дорослих, з ВНЗ або навчальними закладами та установами підвищення кваліфікації за кордоном, іноземними громадськими організаціями, а саме:

  • Співпраця з наступними міжнародними освітніми організаціями: Французький Культурний Центр (стажування вчителів у французьких школах у 2008, 2009р.р.), Французький Альянс (постійно-діючий семінар), Гете-Інститут (Стажування та підвищення кваліфікації вчителів в Німеччині 2008, 2009р.р.), Міжнародна асоціація вчителів німецької мови та германістів (міжнародні конференції), Британська Рада в Україні (робота ресурсного центру в ППО), Американський Дім, Корпус Миру США в Україні (програма перебування волонтерів в українських школах протягом двох років), Американські Ради з міжнародної освіти (щорічна програма “Flex”) .

  • Навчальний модуль “Ключові компоненти професійної компетентності вчителя ” за програмою “Песталоцці”, ініційований Радою Європи та підтриманий Міністерством освіти і науки України. Основна ідея проекту “Песталоцці” полягає у тому, що 30 педагогів Європи створять посібник. Це педагогічний продукт для підвищення педагогічної майстерності з усіх предметів базових дисциплін.В посібнику (2012р.) будуть порушуватися актуальні проблеми для освіти педагогічних працівників.Посібник носить практичний характер, там не буде теорії, лише матеріали для практичного опрацювання на методичних об’єднаннях вчителів усіх предметів базових дисциплін.Учасник Програми – С.Куриш, завідувач кафедри ІППО.

  • Програма Посольства США в Україні "Навчання викладачів англійської мови" (участь у вебінарах, он-лайн конференціях).

  • Участь у проекті Ради Європи для вчителів англійської мови «Соціокультурний компонент освіти», «Європейський мовний портфоліо» (постійно).

У навчальних закладах області запроваджено український варіант Європейського мовного портфоліо як інструмент само оцінювання іншомовної комунікативної компетенції учнів. Використовуючи само оцінювання, учні контролюють свій лінгвістичний здобуток і використовують ті самі шкали і оціночні схеми, які існують у Європейській шкалі, завдяки якій учні планують власну навчальну діяльність із визначенням конкретних цілей та визначають свою навчальну траєкторію.

  • Діяльність інформаційно-консультаційного центру та філії бібліотеки Британської Ради на базі ІППО.

  • Регіональне Представництво Американських Рад з міжнародної освіти на базі ІППО (рецензії, анкети, участь вчителів та учнів в освітніх програмах).

  • Співпраця із видавництвом Hueber по проведенню семінарів на запит обласних інститутів освіти України.

  • Співпраця з Гете-Інститутом, Асоціацією Українських Германістів.

  • Проект «Спільні рішення на основі дебатів як фундамент демократії». Проводяться з 2007 року.

Дебати іноземною мовою - це мотивація до поглибленого вивчення мови, можливість її практичного застосування на рівні просунутого користувача. Дебати вчать вести бесіду в межах визначених правил. Ці правила спонукають не лише грамотно та переконливо висловлювати свою думку іноземними мовами, але й вдало обґрунтовувати її, наводити влучні приклади, а головне - адекватно реагувати на аргументи опонента, критично оцінювати свої судження та судження співрозмовника, підсумовувати сказане, робити власні висновки, переглядати свою попередню позицію, беручи до уваги (аналізуючи) аргументи опонента. Проект «Jugenddebatiert» передбачає тренування учнів 10-11 класів закладів, що працюють у проекті німецького мовного диплому та щороку є переможцями та лауреатами конкурсу.

  • Співпраця із Федеральним відомством з питань освіти за кордоном ФРН. Участь у заходах центру Буковинознавства, ЧНУ (клуб прихильників німецького кіно, творчої майстерні, зустрічі із авторами-сучасниками).

  • Комплектування бібліотеки видавництв OxfordUniversityPress, LongmanPearson, Macmillan, Hueber, Langenscheidt, Klett.

  • Організація перепідготовки вчителів німецької мови на курсах Гете-інституту м.Мюнхен, Швебіш-Галль, Берлін.

  • Співпраця з Французьким Культурним центром у м. Львів.

  • Співпраця, заключення відповідних угод між ІППО та українсько-французькою асоціацією освіти, культури і солідарності «ELU» м.Метц, Франція.

Два тижні курсів підвищення кваліфікації викладачів французької мови Чернівецької області проходили на базі туристичного табору Лунка біля села Красноїльськ, Ці інтенсивні курси в закритому центрі були продовженням аналогічного навчання 2003, 2007, 2008 і 2009 р.р.

Навчання було організовано Інститутом Післядипломної Педагогічної Освіти Чернівецької області (С.Куриш), Новоселицьким відділом освіти, Асоціацією франко-української дружби (м.Сторожинець), Федерацією та Асоціацією Відносин Франція-Україна. Це стало можливим також завдяки співпраці Центру відпочинку та навчання с.Лунка. Навчання складалось з двох тижневих заїздів: 1-й тиждень – викладачі з області та декілька студентів 4 курсу ; 2-й – викладачі гімназії №3, спеціалізованої з французької мови. Всі були спрямовані на удосконалення знань французької. Керівник Проекту - Пані Анн-Марі Жерардо, викладач університету м.Метц (Франція).

  • Підготовка проведення міжнародного фестивалю молодіжної творчості з іноземних мов «Буковинські зустрічі» (щорічний спільний проект ІППО – Корпус Миру США в Україні.

  • Проект-пілотування навчально-методичних комплектів в-ва „Hueber” спільно з ЧНУ ім. Ю.Федьковича (факультет історії, політології, міжнародних відносин) та гімназією № 7 м.Чернівці, у відповідності із угодою.

  • Участь ІППО у Програмі Посольства США в Україні «Американські студії». Стипендія міжнародного освітнього фонду Фулбрайта.

Шановні колеги!

Вашій увазі представлений сайт міжнародного українсько-польського проекту «Уроки з підприємницьким тлом», який реалізується за підтримки міністерства закордонних справ Польщі в рамках «Польської допомоги» та діє у 18 областях України: Вінницької, Волинської, Дніпропетровської, Донецької, Житомирської, Івано-Франківської, Київської, Кіровоградської, Львівської, Миколаївської, Одеської, Полтавської, Рівненської, Сумської, Херсонської, Хмельницької, Чернівецької, Чернігівської. Даний проект з українського боку координується Львівським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти, а з польського – Осередком розвитку освіти (Варшава). Він надзвичайно потрібен українській освіті, так як демонструє можливість формувати підприємницьку компетентність серед молоді не тільки на уроках економіки чи основ підприємницьких знань, а й у рамках інших шкільних предметів: української та світової літератури, рідної та іноземної мов, хімії, біології, фізики, інформатики, історії, географії, екології, образотворчого мистецтва, трудового навчання, математики та у виховних заходах. За результатами роботи учасників цього проекту наприкінці 2014 року світ побачила публікація методичними рекомендаціями щодо організації інтегрованих уроків «із підприємницьким тлом» та апробованими конспектами таких уроків. Від Чернівецької області у даному проекті взяло участь 10 фахівців іноземної мови (англійська). (Координатори проекту – Куриш Н.К., Унгурян І.К.) До збірника увійшли три плани-конспекти уроків з англійської мови ("Jobs", вчителі Чернівецького ліцею № 1 Галицька Ю.К., Чобаніца А.А.; "Science and Technology: Innovations", вчитель Чернівецької гімназії №4 Бернацька С.М.; "Social Networking", вчитель Веннечук А.В.) Детальніше

 

26 вересня - Європейський день мов.

         Чернівецька спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 22, в рамках проекту Європейського Союзу eTwinning у загальноосвітніх навчальних закладах України , взяла участь у фотоконкурсі "Мовне довкілля 2013" (для учнів 9-13 років, присвяченому Європейському дню мов, що відзначається 26 вересня).

         З 157 фотографій учнів - учасників   17 - ти європейських країн, 4 фотографії   (з Франції, Румунії та України ) зайняли перше місце , серед яких і фотографія Іванюк Юлії, учениці 7-В класу СЗОШ № 22, на тему: "Українські дівчата вбачають дружбу всюди". Вітаємо переможця!

ПЕРЕГЯНУТИ РОБОТИ ПЕРЕМОЖЦІВ ФОТОКОНКУРСУ МОЖНА ЗА ПОСИЛАННЯМ: http://animoto.com/play/9KJk6OADL816YWuOIC0Buw?utm_source=etwinning.net&;;utm_medium=player&utm_campaign=player

ЄВРОПЕЙСЬКИЙ УЧНІВСЬКИЙ МОВНИЙ ПОРТФОЛІО

Uchnivske portfolioУ навчальних закладах області запроваджено український варіант Європейського мовного портфоліо як інструмент самооцінювання іншомовної комунікативної компетенції учнів (гімназія № 4 Чернівецької міської ради; координатори – Куриш С.М., Шорок О.В., Складан В.В.). Даний навчальний посібник є першою українською версією Європейського мовного портфоліо (ЄМП) для учнів початкової школи та початкової ланки основної школи (5-6 класи), створений у рамках проекту Ради Європи. Використанням ЄМП у молодшій школі та початкових класах основної школи сприятиме заохоченню учнів зберігати найкращі зразки своїх робіт, допоможе сформувати первинні навички рефлексії власної іншомовної навчальної діяльності та само оцінювання за Європейськими рівневими стандартами, сприятиме усвідомленню учнями іноземної мови як засобу міжкультурного спілкування та формуванню їх плюрилінгвіальної свідомості.

 



Проект співпраці з Корпусом Миру США в Україні

Проект «Інформаційні комп’ютерні технології навчання англійської мови» охоплює понад 100 начальних закладів області і включає в себе навчання педагогічних працівників, ознайомлення з навчальними інтерактивними комп’ютерними програмами, DVD- та мультимедійним забезпеченням викладання англійської мови, довідковими та країнознавчими програмами. Серед найбільш ефективних можна визначити „Словник з підготовки до іспитів з англійської мови Британського видавництва „Лонгман”, комп’ютерні навчальні інтерактивні програми для учнів загальноосвітніх навчальних закладів та ресурсні носії для вчителів, які включають фахові сторінки Інтернету та ін. Щовівторка вчителі англійської мови мають можливість працювати в ресурсному центрі кафедри під керівництвом волонтера Корпусу Миру США в Україні п.Крісти Пайлент за графіком, затвердженим наказом ОІППО.

2018
Жовтень
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

Журнал відвідувань

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні3425
mod_vvisit_counterВчора9867
mod_vvisit_counterЦього тижня36454
mod_vvisit_counterМинулого тижня49242
mod_vvisit_counterЦього місяця120957
mod_vvisit_counterМинулого місяця162447
mod_vvisit_counterВсі3419975

Online (20 minutes ago): 171
Your IP: 54.198.212.30
,
Now is: 2018-10-18 09:53
8.jpg

Опитування

Більш за все задоволення в житті приносить: