# mesa police arrest records # kaufman county jail records # trace phone # npi search by phone number # navajo nation police records # east hampton new york property records # mobile number directory with name and address # property sales records indiana #
  • Компетентнісний підхід та соціалізація особистості в умовах Нової української школи

    П'ятниця, 20 квітня 2018, 14:37
  • Пріоритети здійснення компетентнісного підходу в сучасному освітньому процесі

    П'ятниця, 20 квітня 2018, 13:21
  • Проведено засідання «Обласної школи класного керівника»

    П'ятниця, 20 квітня 2018, 10:36
  • Конкурсний вибір підручників. Робота на порталі ІСУО

    П'ятниця, 20 квітня 2018, 10:34
  • Методична студія для вчителів фізичної культури

    П'ятниця, 20 квітня 2018, 08:28

No categories found

  •   0
There are no images available in the gallery.
Педагогічні інновації

Психологія

Програма соціально-психологічного тренінгу «Емоційний інтелект»

Завантажити

em intelektНауково-методичний центр практичної психології та соціальної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області рекомендує фахівцям психологічної служби до застосування у професійній діяльності програму соціально-психологічного тренінгу «Емоційний інтелект». Тренінгова програма схвалена рішенням обласної експертної комісії науково-методичного центру практичної психології та соціальної роботи ІППОЧО (протокол № 32 від 28.02.2018).

Складність і багатогранність функціонування сучасного суспільства як динамічного соціального організму, зростання його системних змін обумовлюють гостру потребу розвитку потенціалу емоційного інтелекту дитини задля її ефективної соціальної адаптації та успішної самореалізації. Такі обставини підвищують науково-практичний інтерес до цієї проблеми.

Дана програма розроблена з метою розвитку емоційного інтелекту підлітка, спрямована на розвиток внутрішньоособистісних і міжособистісних емоційних компетенцій.

Головною метою програми є розвиток емоційного інтелекту, досягнення осмисленої гнучкості в управлінні власними емоційними реакціями, що дозволяє усвідомлено рухатися в світі емоційного вибору. Програма спрямована на розвиток внутрішньоособистісних і міжособистісних емоційних компетенцій.

 

Тренінгова програма психологічного супроводу особистісно-професійного самовизначення старшокласників «Правильний вибір професій – запорука успіху в житті»

Завантажити

pravyl nyi_vybir_profesiiНауково-методичний центр практичної психології та соціальної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області рекомендує фахівцям психологічної служби до застосування у професійній діяльності тренінгову програму психологічного супроводу особистісно-професійного самовизначення старшокласників «Правильний вибір професії – запорука успіху в житті» (автор-укладач: Аврам-Данилевич І.А., практичний психолог Драчинського ЗНЗ І-ІІІ ст. Кіцманського району). Тренінгова програма схвалена рішенням обласної експертної комісії науково-методичного центру практичної психології та соціальної роботи ІППОЧО (протокол № 31 від 25.10.2017).

Шкільному психологу відводиться провідна роль в професійному та осбистісному самовизначенні школярів. Адже саме психолог може визначити не тільки індивідуально-психологічні особливості учня, але й дати аналіз важливих професійних ставлень і ціннісних орієнтацій істотних для характеристики професій того чи іншого типу. Зміст психолого-педагогічного супроводу покликаний не просто підтримати учнів в професійному виборі, але й забезпечити формування здібності до свідомого і відповідального вибору.

Головною метою програми є підготовка підлітків 15-17 років до вибору подальшого життєвого шляху, розкриття перед ними психологічних основ вибору, озброєння сучасною технологією прийняття рішень, що дозволить розумно та відповідально планувати свою освіту та майбутню професійну діяльність.

 

Методичні рекомендації щодо формування безпечного освітнього простору, запобігання булінгу та мобінгу в Новій українській школі

(Завантажити)

bezpechnyy osvitniy prostirНауково-методичний центр практичної психології та соціальної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області рекомендує фахівцям психологічної служби до застосування у професійній діяльності методичні рекомендації щодо формування безпечного освітнього простору, запобігання булінгу та мобінгу в Новій українській школі. Рекомендації розроблені Романовською Д.Д., завідувачкою НМЦ практичної психології та соціальної роботи.

В рекомендація представлені результати дослідження PISA щодо шкільного булінгу, які проводилося у 2015 році. У 2018 році Україна вперше буде долучена до міжнародного дослідження PISA, в якому передбачено анкетування учнів, адміністрації закладів освіти щодо стану соціального благополуччя та безпеки освітнього середовища. Також, представлені дослідження ЮНІСЕФ у 2017 році які торкаються проблеми булінгу (цькування).

В рекомендаціях запропоновані профілактичні заходи в школі для запобігання булінгу, мобінгу які спрямовані на вчителів, класних керівників, психологічну службу (практичні психологи та соціальні педагоги), батьків.

Вчителям, соціальним педагогам, психологам важливо з 1-го класу привчати дитину до того, що ніхто не має права порушувати її особистий простір, ображати або висміювати. Нова українська школа передбачає формування вчителями безпечного освітнього простору шляхом створення позитивного мікроклімату, оволодіння учнями навичками безпечної поведінки та толерантної міжособистісної взаємодії. Якщо дитина навчиться відстоювати свою честь і гідність, захищати свої інтереси та зупиняти негативні прояви цькування за допомогою соціально прийнятних форм поведінки (словесних повідомлень, звернення за допомогою до відповідальних дорослих), то у підлітковому віці (і у майбутньому дорослому житті) вона зможе захистити себе та інших.

   

Практичний посібник «ДОСВІД НАДАННЯ ДОПОМОГИ ДІТЯМ І СІМ’ЯМ – ЖЕРТВАМ ВІЙСЬКОВОГО КОНФЛІКТУ»

(Завантажити)

Науково-методичний центр практичної психології та соціальної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області рекомендує фахівцям психологічної служби до застосування у професійній діяльності практичний посібник «Досвід надання допомоги дітям і сім’ям – жертвам військового конфлікту», який рекомендовано Вченою радою Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи НАПН України (протокол № 7 від 19 жовтня 2017 року).

Зміст посібника містить матеріали для роботи практичного психолога, соціального педагога з учасниками НВП в умовах проведення АТО та військових дій. Проаналізовано теоретичні аспекти психологічної травми, її ознак, чинників, котрі посилюють негативний вплив травмуючих факторів. Практичність посібника полягає у включені до змісту тренінгових занять, окремих вправ, технологій, які можуть бути застосовані у практичній діяльності працівників психологічної служби.

 

Практичний посібник рекомендовано практичним психологам, соціальним педагогам, студентам відповідних кваліфікацій.

 

Рибалка В.В. Сприяння розвитку особистості громадянина і дієвого громадянського суспільства засобами практичної психології: Методичні рекомендації

 (Завантажити)

Науково-методичний центр практичної психології та соціальної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області рекомендує фахівцям психологічної служби до застосування у професійній діяльності методичні рекомендації «Сприяння розвитку особистості громадянина і дієвого громадянського суспільства засобами практичної психології», які рекомендовані Вченою радою Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи НАПН України (протокол № 7 від 19 жовтня 2017 року).

У методичних рекомендаціях висвітлюються історичні, теоретичні і практичні аспекти проблеми побудови громадянського суспільства та розвитку громадянина в Україні і особливо — такої його складової, як освітянський осередок громадянського суспільства. Розглядаються правові, організаційні, філософські, психологічні, педагогічні питання становлення такого суспільства, зокрема орієнтовна програма його розбудови і функціонування в умовах закладу освіти, а також деякі засоби практичної психології, що сприяють цьому. Методичні рекомендації виступають як допоміжні вихідні матеріали для обговорення відповідних питань лідерами і членами освітянського осередку громадянського суспільства, представниками влади, соціальними педагогами і практичними психологами — при налагодженні його дієвого функціонування.

 

Методичні рекомендації присвячуються пам'яті видатного Громадянина, Філософа, Психолога і Педагога – академіка Івана Андрійовича Зязюна, який докладав величезних зусиль до розвитку освітянського осередку громадянського суспільства України.

 

Рибалка В.В. Психологічна профілактика суїцидальних тенденцій в учнівської молоді: Методичні рекомендації

(Завантажити)

1108784Науково-методичний центр практичної психології та соціальної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області рекомендує фахівцям психологічної служби до застосування у професійній діяльності методичні рекомендації «Психологічна профілактика суїцидальних тенденцій в учнівській молоді», які ухвалені Вченою радою Інституту педагогіки і психології професійної освіти АПН України 25 січня 2007 року, протокол №1.

Даний посібник призначений для педагогічних працівників, методистів, практичних психологів загальноосвітніх, професійно-технічних і вищих навчальних закладів, а також - учнів, студентів та їх батьків.

Робота присвячена методичним питанням виявлення і профілактики суїцидальних тенденцій в учнів загальноосвітніх, професійно-технічних та вищих навчальних закладів. Викладено сучасні наукові дані щодо проблеми, запобігання самогубств в учнівської молоді. Висвітлено соціально-психологічні, індивідуально-психологічні та особистісні передумови виникнення суїцидальних тенденцій, підходи, принципи, методи і прийоми психодіагностичної та психопрофілактичної роботи із потенційними суїцидентами, а також практичний досвід роботи в цьому напрямі автора з учнями, що забезпечує збереження найціннішого, що є у молодої людини, – її життя.

 

Корекційно-розвивальна програма формування стійкості до стресу у дітей дошкільного віку та школярів «Безпечний простір»

(Завантажити)

Науково-методичний центр практичної психології та соціальної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області рекомендує до застосування в роботі фахівців психологічної служби, що пройшли тренінговий спецкурс «Навички кризового консультування та розвиток психосоціальної стійкості до стресу у дітей» корекційно-розвивальну програму формування стійкості до стресу у дітей дошкільного віку та школярів «Безпечний простір».

Даний посібник розроблений для практичних психологів та соціальних педагогів дошкільних навчальних закладів та загальноосвітніх навчальних закладів, що працюють з дітьми дошкільного, молодшого шкільного та підліткового віку. Посібник дає змогу оволодіти практичною методикою з формування безпечного середовища і стійкості до стресу.

У навчально-методичному посібнику представлена корекційно-розвиткова програма, мета якої – підвищення стійкості до переживання наслідків стресу дошкільнятами і школярами після психотравматичних подій. Суттєвою перевагою програми є корисність її застосування навіть через рік після травматичної події. 

 

 

Діагностична методика Е.Шафера для підліткового віку, що мають труднощі у стосунках з батьками: тест «Підлітки про батьків»

(Завантажити)

Науково-методичний центр практичної психології та соціальної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області рекомендує до застосування в роботі фахівців психологічної служби діагностичну методику для дітей підліткового віку, що мають труднощі у стосунках з батьками: тест «Підлітки про батьків»иза методикою Е. Шафера (Укладачі: методист Управління освіти Чернівецької міської ради Гончарова – Чагор А.О., практичний психолог Чернівецької спеціалізованої школи І - ІІІ ступенів №22 Якименко В.Д.). 

Методику затверджено на засіданні Обласної експертної комісії з експертизи психологічного та соціологічного інструментарію, що застосовується в навчальних закладах Чернівецької області 02.03.2016 року (протокол № 28).

Метою діагностичної методики є виявлення установки, поведінки й методи виховання батьків так, як це бачать діти підліткового віку.

 

 

Комплексна програма соціально-психологічного тренінгу «Нове покоління»

(Завантажити)

Науково-методичний центр практичної психології та соціальної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області рекомендує до застосування в роботі фахівців психологічної служби Комплексну програму соціально-психологічного тренінгу «Нове покоління» (укладач: Гончарова-Чагор А.О., методист міського методичного центру управління освіти Чернівецької міської ради). 

Програму затверджено на засіданні Обласної експертної комісії з експертизи психологічного та соціологічного інструментарію, що застосовується в навчальних закладах Чернівецької області від  від 01 березня 2017 року (протокол № 30).

Метою програми є профілактика та корекція проявів некерованої агресивності та насилля в шкільному середовищі, пошук альтернативних (соціально прийнятних) методів вираження агресії, формування навичок контролю за власними емоціями та покращення взаємодії між однолітками.
 
Програма психологічного супроводу дитини

в період адаптації до умов ДНЗ: « З РАДІСТЮ У САДОК »

(Завантажити)

 

Програма психологічного супроводу (автор-укладач – Захливняк Н.М., практичний психолог ДНЗ №18 м. Чернівці), схвалена обласною Експертною комісією науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи ІППОЧО 16.11.2017 (протокол №29, лист Департаменту освіти і науки від 17.11.2016 № 01-31/2968.

Мета програми: полегшення процесу адаптації дітей раннього віку в початковий період їхнього перебування в дошкільному закладі.

Робота практичного психолога за цією програмою спрямована на оптимальну адаптацію дитини до нового середовища, забезпечення переходу дитини з родини в дошкільний навчальний заклад.

Програмою психологічного супроводу передбачено проходження 4-х етапів:

І - Підготовчий етап (2 години): Знайомство батьків з вихователями, практичним психологом; проведення батьківських зборів  на тему: «Як батькам спілкуватися з дитиною в період адаптації», «Симптоми емоційно-нервового напруження у дітей раннього віку», «Забезпечення комфортного перебування дітей в ДНЗ».

ІІ - Етап спостережень (від 3 до 6 годин на одну дитину): Поетапний прийом дітей у групу, спостереження за поведінкою дітей, консультування батьків; розробка індивідуального режиму дня дитини; заповнення аркушів адаптації, індивідуальної картки психолого-педагогічного супроводу дошкільника.

ІІ - Етап профілактики та корекції (проведення індивідуальних і групових занять:

Модуль І «Профілактичний». «Хочу бути твоїм другом» (12 індивідуальних занять – 3-4 години)

Мета: знайомство з дитиною; оцінка емоційного фону, активності, ініціативності дитини у спілкуванні з дорослим; налагодження дружніх стосунків та сприяння досягненню емоційного задоволення дитини від спілкування з психологом; розвиток ігрових і комунікативних навичок. (додаток №1)

На другому етапі пропонується 14 занять, які проводяться з усією групою двічі на тиждень. Тривалість кожного заняття по 15—20 хв.(загальна кількість годин на даному етапі становить 3 год.30хв.-4 год.40 хв.)

Модуль II «Корекційний». «А у наш у дитсадок ходить навіть Колобок!» (14 групових занять – 3-5 годин)

Мета: створення у групі дітей довірливої, позитивно емоційної атмосфери; розвиток уміння діяти разом; розвиток координації руху тіла, загальної та дрібної моторики; збагачування знання й досвіду дітей про навколишній світ.

ІV - Етап аналізу і висновків (оформлення результатів у матеріали довідки до 3-х годин)

Загальний обсяг годин при виконанні даної програми складає 20 годин.

Підготувала Романовська Д.Д.

 
Урок «Умій прощати» Завантажити
 

Програма розвитку емоційної сфери дітей середнього дошківльного віку з обмеженими можливостями, зі збереженим інтелектом

Науково-методичний центр практичної психології та соціальної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області рекомендує до застосування в роботі фахівців психологічної служби дошкільних навчальних закладів Програму розвитку емоційної сфери дітей середнього дошкільного віку з обмеженими можливостями (хворих на ДЦП, зі збереженим інтелектом) «Калейдоскоп емоцій» (упорядник: Білоус Н. С., практичний психолог СДНЗ № 36 м. Чернівці для дітей з порушенням опорно-рухового апарату). Програма затверджена на засіданні Обласної експертної комісії з експертизи психологічного та соціологічного інструментарію, що застосовується в навчальних закладах Чернівецької області 02.03.2016 року (протокол № 28).

Метою програми є розвиток емоційної сфери дітей середнього дошкільного віку з обмеженими можливостями; розуміння власних почуттів та почуттів і емоцій інших людей; формування комунікативних навичок і впевненості в собі.
 
Опитувальники з визначення стилю сімейного виховання.
Науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи іППОЧО пропонує Вам діагностичний інструментарій для визначення стилю сімейного виховання, який був затверджений на засіданні Обласної експертної комісії з експертизи психологічного та соціологічного інструментарію, що застосовується в навчальних закладах Чернівецької області 02.03.2016 року (протокол " 28). Діагностичний інструментарій складається з 2-х опитувальників: 1 - анкета для дітей; 2 - анкета для батьків. Результати опитувальників дозволяють визначити такі стилі виховання: поблажливий (ліберальний, багато дозволів); усунутий (гіпоопіка, батьки зайняті своїми справами); владний (авторитарний, гуперопіка); спрямовуючий (співробітництво). Цікавий є можливість порівняти точку зору батьків та дітей щодо стилю сімейного виховання, та за результатами оцінити ризики проблемних взаємостосунків у сім'ї. Цей психодіагностичний інструментарій був запропонований,  для роботи в навчальних закладах області, Албу-Букатар Л.М., практичним психологом Грушівського НВК Глибоцького району. завантажити

 

Підлітковий вік характеризується нестабільною (занадто низькою або непомірно завищена) оцінкою себе й своїх здібностей, що сприяє переживанню підлітком соціального стресу, страху самовираження або страху невідповідності очікуванням оточуючих, створюючи тим самим бар’єр на шляху формування мотивації досягнення успіху і викликаючи фрустрацію потреби досягнень у будь-яких видах діяльності.

НМЦ ППСР ІППО ЧО пропонує тренінгову програму розвитку позитивної мотивації і цілепокладання «Як досягти мети або коли здійснюються мрії», розроблену Лабораторією психології обдарованості Інституту психології імені Г.С.Костюка спільно з Центром практичної психології «Акме». Дана програма спрямована на розвиток мотивації досягнення успіху підлітків, формування в них позитивної самооцінки і впевненості у собі, підвищення прагнення досягти успіху у тих видах інтелектуальної діяльності, які на даний момент є найбільш актуальними, а також підвищення рівня індивідуальної відповідальності за результати власної діяльності. Детальніше

На допомогу соціальному педагогу. Роз’яснення щодо типових запитань, що стосуються прав дитини.

Матеріали містять роз’яснення  щодо типових запитань, які стосуються захисту прав дитини, які виникають у практичній діяльності соціальних педагогів навчальних закладів різних типів.

Матеріали підготовлено соціальними педагогами навчальних закладів м.Чернівці та узагальнено методистом міського методичного центру управління освіти Чернівецької міської ради Рогозинською О. А. Детальніше

Складні соціально-політичні події, що відбуваються в Україні, так чи інакше позначаються на життєдіяльності всього населення країни. Цим і зумовлена необхідність підготовки збірки методичних рекомендацій з проблем формування навичок безпечної поведінки та інформування про те, яку і де допомогу можнуть отримати люди, які її потребують. Посібник «Правила безпеки та можливості отримання допомоги в період конфлікту в Україні»  містить практичні розробки для проведення занять з учителями, дітьми та батьками, які були обговорені досвідченими тренерами на Всеукраїнському навчально-організаційному семінарі «Можливості отримання допомоги у період конфлікту в Україні». Детальніше

 

Програма модулю «Права та відповідальність» просвітницько-профілактичного спецкурсу для учнівської молоді

Одним із аспектів усебічного розвитку особистості є висока правова культура. Здатність людини розуміти правила співжиття і вимоги законів та відповідним чином поводитися не є вродженою, вона формується під впливом спеціальних виховних заходів, є наслідком спілкування з іншими людьми, участі в різних видах діяльності.

Програма «Права та відповідальність» має на меті формувати у підлітків з досвідом вживання ПАР, схильності до девіантних дій, стійкої позиції до відмови від скоєння та/або залучення до скоєння протиправних дій та мотивації до збереження власного здоров’я та життя.

Рекомендовано для спеціалістів психологічної служби навчальних закладів системи освіти, cектору кримінальної міліції у справах дітей УМВС України у проведенні профілактичної та корекційної роботи з неповнолітніми віком 14-18 років, які мають досвід протиправної поведінки, вживання психоактивних речовин (ПАР) та їх аналогів. Автори: Романовська   Д.Д., Шкрета-Шварцман А.О., Бежан А.Б.Детальніше

"СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ТА ПСИХОЛОГІЧНА ДОПОМОГА СІМ’ЯМ З ДІТЬМИ В ПЕРІОД ВІЙСЬКОВОГО КОНФЛІКТУ"
(навчально-методичний посібник)
Навчально-методичний посібник "Соціально-педагогічна та психологічна допомога сім'ям з дітьми в період військового конфлікту" розроблений фахівцями Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи НАПН України. Видання містить методичні рекомендації та розробки практичних занять для педагогічних працівників, психологів, інших фахівців, які працюють із сім’ями, що постраждали внаслідок конфлікту.
Також у матеріалах розміщено аналіз становища сімей з дітьми в Україні в умовах військового конфлікту; опис міжнародного та вітчизняного досвіду соціально-педагогічної та психологічної роботи в такій ситуації; теоретичні та методичні матеріали з надання психологічної допомоги постраждалим унаслідок масових зіткнень і бойових дій, вимушеним переселенцям, особливо дітям; аналіз змісту, концепцій і стратегій соціально-педагогічної роботи в період конфлікту, а також 
Рекомендовано для класних керівників, соціальних педагогів, практичних психологів, педагогічних і соціальних працівників, студентів вищих навчальних закладів педагогічного та соціального профілю, фахівців громадських організацій, широкого кола громадськості. Детальніше

Релаксаційні техніки для молодших школярів

Релаксація (від лат. Relaxatio - ослаблення , розслаблення) - зниження тонусу скелетної мускулатури. Релаксація може бути досягнута в результаті застосування спеціальних психофізіологічних технік, фізіотерапії та лікарських препаратів. Вважається, що релаксація сприяє зняттю психічної напруги, через що вона широко застосовується в психотерапії і в багатьох інших оздоровчих системах. Релаксація застосовується практичними психологами як засіб боротьби зі стресом і психосоматичними захворюваннями. Релаксація особливо ефективна для людей з підвищеним м'язовим тонусом. Під психофізіологічними техніками релаксації розуміються методи розслаблення м'язів за допомогою розуму. Для застосування даних технік важливі зручні умови: відсутність яскравого світла, комфортна температура, зручний одяг, відсутність шумів та інших подразників.

У запропонованому методичному матеріалі представлені релаксаційні техніки для молодших школярів, які рекомендується застосовувати в адаптаційних періодах та в ситуаціях психічного напруження (підготувала: Романовська Д.Д., завідувач НМЦППСР ІППОЧО ). (завантажити)

Організація взаємодії вихователя та практичного психолога щодо забезпечення успішної адаптації дітей раннього віку до умов дошкільної освіти (завантажити)

Програма психологічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі (завантажити)

Сьогодні, у системі освіти,  помітно зростають труднощі у вихованні дітей і підлітків, пов’язані із збільшенням кількості асоціативних проявів їх поведінки. Актуальність даної проблеми поглиблюється із частішими проявами агресивності учнів у ставленні до однолітків, вчителів, батьків та недисциплінованості на уроках. Представлена програма призначена для встановлення контролю над агресією, гнівом, які можуть проявлятися не тільки  у знищенні чи руйнуванні чого-небудь, але й у «імплозивності» (неможливість відреагувати накопиченим агресивним почуттям). Мета тренінгової програми: навчити підлітків висловлювати агресію в адаптивній, соціально доступній формі; допомогти їм створити систему самоконтролю та саморегуляції агресивних імпульсів. Розвивальна програма «Психологічний тренінг як засіб зниження агресивності підлітків», підготовлена Васильєвою Г.В., практичним психологом Чернівецького військово-спортивного ліцею-інтернату. Рекомендовано до використання працівниками психологічної служби. (завантажити)

Аналіз психолого-педагогічної літератури показує, що пізнавальна сфера – це складне за своїм змістом поняття, що є важливою характеристикою інтелектуального розвитку особистості дитини (учня). Переважна більшість авторів у її змісті виділяють такі пізнавальні психічні процеси, як відчуття, сприймання, пам’ять, увага, уява та мислення. Більшість вчених зазначає, що загальною особливістю молодшого шкільного віку є нерозвиненість довільної сфери дитини, оскільки в неї ще недостатньо сформовані внутрішні засоби саморегуляції. Таким чином, набуває своєї актуальності спеціально організований психологічний супровід учнів початкової школи. Основним завданням запропонованої програми є розвиток таких видів (типів) пізнавальних процесів, як зорово-просторове сприймання, зорова та слухова пам’ять, довільна увага, словесно-логічне мислення. «Програма розвитку когнітивної сфери (пам’яті, уваги, мислення) для дітей молодшого шкільного віку», підготовлена практичним психологом Чернівецької гімназії №7, Рибак Л.В. Рекомендовано до використання працівниками психологічної служби. (завантажити)

Усвідомлене батьківство (Г.В.Руда, старший викладач кафедри педагогіки, психології та теорії управління освітою ІППОЧО) (завантажити).

Роль громадсько-активної школи у формуванні моральних цінностей учнів (Пентелейчук О.В. Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області м. Чернівці) (завантажити).

"Методика раннього виявлення важковиховуваності учня".

Метою даної методики є діагностика та раннє виявлення важковиховуваних учнів, що буде сприяти попередженю шкільної та соціальної дезадаптації.
Методика складається із 11 питань та ключа. Рекомендовано для використання практичним психологам, соціальним педагогам.
Підготувала Боярин Л.В., методист-психолог НМЦ ППСР (завантажити).

Програма модулю «Права та відповідальність»

просвітницько-профілактичного спецкурсу для учнівської молоді

 
Одним із аспектів усебічного розвитку особистості є висока правова культура. Здатність людини розуміти правила співжиття і вимоги законів та відповідним чином поводитися не є вродженою, вона формується під впливом спеціальних виховних заходів, є наслідком спілкування з іншими людьми, участі в різних видах діяльності.

Програма «Права та відповідальність» має на меті формувати у підлітків з досвідом вживання ПАР, схильності до девіантних дій, стійкої позиції до відмови від скоєння та/або залучення до скоєння протиправних дій та мотивації до збереження власного здоров’я та життя.

Рекомендовано для спеціалістів психологічної служби навчальних закладів системи освіти, cектору кримінальної міліції у справах дітей УМВС України у проведенні профілактичної та корекційної роботи з неповнолітніми віком 14-18 років, які мають досвід протиправної поведінки, вживання психоактивних речовин (ПАР) та їх аналогів. Автори: Романовська   Д.Д., Шкрета-Шварцман А.О., Бежан А.Б.

2018
Квітень
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

Журнал відвідувань

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні691
mod_vvisit_counterВчора4180
mod_vvisit_counterЦього тижня691
mod_vvisit_counterМинулого тижня29279
mod_vvisit_counterЦього місяця99048
mod_vvisit_counterМинулого місяця184529
mod_vvisit_counterВсі2328676

Online (20 minutes ago): 33
Your IP: 54.80.123.20
,
Now is: 2018-04-22 06:33
20.jpg

Опитування

Більш за все задоволення в житті приносить: