# mesa police arrest records # kaufman county jail records # trace phone # npi search by phone number # navajo nation police records # east hampton new york property records # mobile number directory with name and address # property sales records indiana #
  • Методична студія працівників психологічної служби шкіл-інтернатів обласного підпорядкування «Захист дітей від усіх форм насильства, образ, недбалого й жорстокого ставлення»

    Середа, 20 вересня 2017, 16:04
  • З Буковиною в серці

    Середа, 20 вересня 2017, 15:02
  • Питання атестації педагогічних працівників: актуально та на часі

    Середа, 20 вересня 2017, 14:45
  • Підготовка до турніру юних математиків Буковини

    Вівторок, 19 вересня 2017, 16:14
  • Оголошення!!!

    Вівторок, 19 вересня 2017, 11:22

No categories found

  •   0
There are no images available in the gallery.
Організаційна структура

Всеукраїнський науково-методичний семінар «Нові методи викладання курсів з Європейських студій»

1337959660 na-pershuСьогодні, 25 травня 2012 року, кафедра Жана Моне Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича у співпраці з НДІ європейської інтеграції та регіональних досліджень ЧНУ ім. Ю. Федьковича провели Всеукраїнський науково-методичний семінар «Нові методи викладання курсів з Європейських студій». Метою семінару було ознайомлення викладачів соціально-політичних наук в університетах та середніх школах регіону з новими методами викладання курсів з європейської інтеграції.
На семінарі виступили із доповідями ряд науковців з Чернівців, Івано-Франківська, Одеси та інших міст України. Зокрема, А.М. Круглашов, доктор політичних наук, професор, завідувач кафедри політології та державного управління, завідувач кафедри Жана Моне, директор НДІ Європейської інтеграції та регіональних досліджень – «Досвід та перспективи викладання європейських студій в Чернівецькому національному університеті імені Юрія Федьковича»; С.Д. Василенко, доктор політичних наук, професор кафедри українознавства Одеської національної морської академії – «Викладання курсу «Україна в міжнародних зв’язках» в Одеській національній морській академії»; Т.С. Богачик, заступник директора ІППОЧО з науково-методичної роботи, кандидат історичних наук – «Формування європейської моделі шкільної історичної освіти».
Тамара Степанівна Богачик зазначила, що трансформаційні процеси, які проходять в політиці, економіці, національній самосвідомості українців торкаються і освітніх процесів. Зокрема, здійснюється перехід від «школи знань» до «школи компетенцій». У цьому контексті відбувається формування європейської моделі шкільної історичної освіти, яке здійснюється по таких пріоритетних напрямках:
– створення нормативно-правової бази шкільної історичної освіти;
– формування навчально-методичного комплексу шкільного курсу історії;
– оновлення змісту шкільного курсу історії;
– підготовка і перепідготовка кадрів учителів історії у контексті оволодіння європейськими методиками викладання історії.
Щодо створення нормативно-правової бази шкільної історичної освіти, то за два десятиліття незалежності Україна пройшла серйозний шлях по цьому напряму. Перш за все це стосується фактично заново створеного курсу вітчизняної історії, адже у радянській школі зі зрозумілих причин курс історії України практично не читався. За цей період підготовлені Концепція історичної освіти України, затверджені дві редакції державного стандарту освітньої галузі «Суспільствознавство».
Головна тенденція змін у програмах – розвантаження їхніх фактологічних складових та підвищення уваги до питань методики викладання. Іншими словами, у програмах простежується перехід від проблеми «Чому вчити?» до проблеми «Як вчити?». Варто сказати навіть більше, як навчити учня вчитися взагалі і вчити історію зокрема.
Другий важливий аспект новітніх шкільних програм з історії – це зміна підходів до вивчення всесвітньо-історичного процесу та перехід до органічного поєднання цивілізаційного, культорологічного та соціоантропологоцентричного підходів.
Не менш важливим аспектом європеїзації нормативно-правової бази шкільної історичної освіти України є акцентування уваги на вивченні вітчизняної історії. Новим державним стандартом освітньої галузі «Суспільствознавство» кількість годин на вивчення історії у основній і старшій школі складатиме 455, у тому числі на з історії України – 245 (54%).
Цікавим виглядає і внутрішній аналіз годин зі всесвітньої історії з точки зору вивчення історії європейської та євроатлантичної цивілізації.
Зокрема, у 10 класі з 51 години 29 відводиться на вивчення цього аспекту, аналогічна тенденція в 11 класі.
Отже, у викладанні шкільного курсу всесвітньої історії в Україні домінує європоцентризм. При цьому зберігається тенденція до його посилення – питома вага навчального часу, який відводиться на вивчення євроатлантичної цивілізації у програмах 2001 і 2005 рр. зросла з 70 до 74 відсотків.
На оновлення змісту шкільної історичної освіти працює і чималий перелік програм курсів за вибором, спецкурсів та факультативів.
Європейський контекст спостерігається і в оновленні змісту шкільної історії, зміні акцентів у подачі навчального матеріалу у підручниках та посібниках. Зокрема, йдеться про таке:
– намагання більше висвітлювати історію суспільства, а не держави;
– антропологізація історії, тобто подача історії через призму буденного життя пересічної людини;
– частіше звернення до духовної сфери життя суспільства;
– прямування до збалансування навчального матеріалу у гендерному вимірі.
Програма шкільної історичної освіти включає навчальний зміст, закладений у програми профільного рівня з історії України та всесвітньої історії для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів суспільно-гуманітарного та філологічного напрямів. Окрім того, варіативна складова дає можливість запроваджувати курси за вибором, які поглиблюють знання з історії становлення модерних націй в Європі, сприяють формуванню толерантного відношення до проявів багатоманітності у сучасному світі.
Разом з тим, навчальна програма дозволяє вчителю застосовувати різні методи проведення навчальних занять, насамперед активних та інтерактивних, і, зокрема, використання інформаційно-комп’ютерних та мультимедійних технологій, а також технологій проектів, оформлення портфоліо, презентацій, організацію та проведення шкільних науково-практичних конференцій.
Реалії сьогодення вимагають нових підходів до удосконалення підготовки і перепідготовки кадрів учителів історії у контексті оволодіння європейськими методиками викладання історії.
Водночас надзвичайно корисним і важливим є також використання та вивчення досвіду зарубіжних педагогів, які мають значні досягнення з даної проблематики, особливо стосовно реалізму, демократизму і виваженого прагматизму. Головне завдання Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області якісно здійснювати перепідготовку кадрів, відчувати динамічні зміни вимог часу та допомагати творчо впроваджувати їх в освітнє життя краю.
Учасники семінару обговорили низку актуальних питань викладання Європейських студій в Україні, зокрема, про європейський досвід викладання курсів з європейських досліджень, особливості підготовки конкурентоспроможних фахівців у галузі даних досліджень, модернізації та вдосконалення викладання курсів європейських досліджень в Україні у контексті Болонського процесу. Підбиття підсумків та прийняття рішень стало завершальним етапом науково-методичного семінару.

2017
Вересень
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Журнал відвідувань

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні4613
mod_vvisit_counterВчора5021
mod_vvisit_counterЦього тижня14863
mod_vvisit_counterМинулого тижня19442
mod_vvisit_counterЦього місяця77058
mod_vvisit_counterМинулого місяця148566
mod_vvisit_counterВсі1200670

Online (20 minutes ago): 81
Your IP: 54.156.69.204
,
Now is: 2017-09-20 21:59
20.jpg

Опитування

Більш за все задоволення в житті приносить: