# mesa police arrest records # kaufman county jail records # trace phone # npi search by phone number # navajo nation police records # east hampton new york property records # mobile number directory with name and address # property sales records indiana #
  • Наказ ДОН від 21.01.2020 №25 Про організацію відбірково-тренувальних зборів переможців ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів у 2019/2020 навчальному році

    Середа, 22 січня 2020, 10:06
  • Протоколи остаточних результатів ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики

    Вівторок, 21 січня 2020, 20:00
  • «Про проведення ІІІ Всеукраїнського вернісажу-практикуму для сучасних керівників закладів освіти, вчителів і викладачів»

    Вівторок, 21 січня 2020, 15:32
  • Наказ ДОН від 16 січня 2020 № 21 Про організаційно-практичне забезпечення підготовки і проведення другого, регіонального туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020» у 2019/2020 навчальному році

    Вівторок, 21 січня 2020, 10:27
  • Стартував Національний проєкт з фінансової обізнаності на Буковині

    Понеділок, 20 січня 2020, 15:25

No categories found

  •   0
There are no images available in the gallery.
Інноваційні проекти Розвиток ініціативності та підприємливості

Кафедра педагогіки, психології та теорії управління освітою

Робота кафедри педагогіки, психології та теорії управління освітою як базової кафедри Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області перебуває в руслі досліджень трансформаційних процесів в українській освіті і спрямована на науково-методичну підготовку вчителя до впровадження сучасних педагогічних технологій. 

Пріоритетними напрямами діяльності кафедри вважаємо розвиток дослідно-експериментальної роботи, участь у науково-практичних конференціях, підготовку навчальних посібників, наукових статей, оновлення змісту лекцій та спецкурсів. 

 7 09 2015 Завідувач кафедри педагогіки, доцент, психології та теорії управління освітою, кандидат психологічних наук

Боярин
Лілія Володимирівна

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду Персональна сторінка
mbyrka Доцент кафедри педагогіки, психології та теорії управління освітою, доктор педагогічних наук
Бирка
Маріан Філаретович
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду | skype-адреса: mbyrka| Персональна сторінка
drapaka Викладач кафедри педагогіки, психології та теорії управління освітою, здобувач кафедри педагогічної та вікової психології Волинського національного університету імені Лесі Українки
Драпака
Андрій Васильович
  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду | Персональна сторінка
 унгурян  
Викладач кафедри педагогіки, психології та теорії управління освітою, кандидат педагогічних наук
Унгурян Ірина Корнеліївна  E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду |Резюме|Персональна сторінка|

http://ungiren.wix.com/my_teacher-s-portfolio

    poljk Кандидат наук з державного управління
Поляк Олександра Василівна

 Персональна сторінкаНаукова праця

вул. Вірменська,16
Тел.: (0372) 57-12-27

 

Вирішення педагогічних ситуацій як складова педагогіки партнерства Нової української школи

img 025212 грудня 2017 року в приміщенні Інституту післядипломної педагогічної освіти  Чернівецької області (вул. Вірменська, 16) кандидат педагогічних наук, викладач кафедри педагогіки, психології та теорії управління освітою Унгурян Ірина Корнеліївна провела демонстраційне заняття для слухачів курсів підвищення кваліфікації вчителів початкових класів на тему «Основні прийоми та техніки вирішення педагогічних ситуацій». Мета заняття - ознайомити із поняттями «педагогічна ситуація», «булінг», видами педагогічних ситуацій, етапами її розв’язання та основними прийомами встановлення взаєморозуміння та співробітництва.

На початку слухачам було запропоновано проаналізувати поняття «педагогічна ситуація» і визначити її учасників, причини та шляхів вирішення. Викладач представила класифікацію педагогічних ситуацій та основні прийоми їх вирішення, розкрила явище булінгу в школі та його ознаки і наслідки для учнів, учителів та батьків. Протягом спільної дискусії і практичної  діяльності слухачами у групах було проаналізовано ряд педагогічних ситуацій та визначено рівні педагогічних задач, які ставить перед собою вчитель у професійної діяльності. Запрошені на демонстраційне заняття викладачі інших кафедр, а також заступник директора з навчально-наукової роботи Руда Г.В. під час обговорення відзначили педагогічну майстерність Ірини Корнеліївни як викладача, вміння тримати аудиторію, організовувати групову роботу, чітко структурувати подання інформації, актуальність обраної теми та її практичне спрямування і дійшли висновку, що пару проведено на високому науково-методичному рівні.

 

 

V Всеукраїнська науково-практична конференція

«ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА В СУЧАСНІЙ ОСВІТІ»

(Чернівці-Сєвєродонецьк)

20 жовтня 2017 року кафедра педагогіки, психології та теорії управління освітою спільно з Луганським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти організувала і провела V Всеукраїнську науково-практичну конференцію «Інноваційна діяльність та дослідно-експериментальна робота в сучасній освіті». Учасниками конференції стали науковці, викладачі, аспіранти, педагоги з усієї України.

Пленарне засідання відбулося в актовій залі ЧОЦЕВ «Юність Буковини», на якому виступили: проректор з наукової роботи Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат педагогічних наук О.В.Касьянова з доповіддю «Дослідно-експериментальна робота закладів освіти Луганської області, завідувач кафедри психології управління Центрального інституту післядипломної педагогічної освіти ДВНЗ «Університет менеджменту освіти», доктор психологічних наук, професор Бондарчук О.І. з доповіддю «Безпечне освітнє середовище як психологічна умова інноваційної діяльності закладу освіти, а також викладачі ІППОЧО: доцент кафедри методики викладання суспільно-гуманітарних дисциплін Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, кандидат філологічних наук О.Т. Федунович-Швед з доповіддю «Формування духовно-моральних цінностей учнів засобами сучасного змісту української мови», викладач кафедри педагогіки, психології та теорії управління освітою Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, кандидат педагогічних наук І.К. Унгурян з доповіддю «Формування ключових компетентностей учнів в умовах нової української школи», доцент кафедри педагогіки, психології та теорії управління освітою Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, доктор педагогічних наук М.Ф. Бирка «Теоретичні концепти компетентнісного підходу в освіті».

Робота V Всеукраїнської науково-практичної конференції продовжилася на секційних засіданнях, які охоплювали таку тематику: «Сучасний стан та перспективи розвитку інновацій у системі освіти України. Науково-методичний супровід інноваційної діяльності», «Зарубіжний досвід організації інноваційної діяльності в освітній галузі», «Методологічні та методичні основи впровадження інновацій у діяльність навчального закладу», «Дослідно-експериментальна діяльність у навчальних закладах різних рівнів: досвід роботи, проблеми та перспективи», «Компетентнісний підхід та його місце у роботі навчальних закладів», «Роль та місце інформаційних технологій в організації навчально-виховного процесу», «Психологічний супровід інноваційної діяльності». Під час секційних засідань порушувалися питання реформи в освітній галузі і ролі закладів післядипломної педагогічної освіти у її реалізації. Особливо активну участь в обговоренні взяла делегація Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, зокрема О.В.Касьянова, проректор з наукової роботи Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат педагогічних наук, Мартинова В.П., методист кафедри управління освітою Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, Домащенко Т.В., завідувач КУ «Районний методичний кабінет працівників освіти Станично-Луганського району», Гайдидей О.В., завідувач КУ «Сватівський районний методичний кабінет», Літвінчук Н.В., вчитель початкових класів Сватівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №6. Наприкінці обговорення всі дійшли висновку, що конференція, яка відбулася, сприяла обміну досвідом, думками, успіхами, показала науковість і пошук, була цікавою і динамічною, і що дуже важливо – відмінно організована. Результатом роботи конференції стала збірка тез.

Програма конференції

 

Професійне здоров'я педагога

15 вересня 2016 року в Інституті післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області відбувся міжкафедральний семінар «Професійне здоровʼя педагога», який організували і провели науковці кафедри педагогіки, психології та теорії управління освітою А.В. Драпака та Л.В. Боярин. У роботі семінару взяли участь викладачі всіх кафедр Інституту, а також І.І. Климюк, завідувачем навчальним відділом Детальніше

 

 Інтернет-конференція

У рамках ІV Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Інноваційна діяльність та дослідно-експериментальна робота в сучасній освіті» 27 жовтня 2016 року на базі Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області відбулося обговорення поданих статей у режимі чату Детальніше

 

Міжкафедральний семінар з проблеми «Застосування андрагогічних принципів навчання у системі післядипломної педагогічної освіти» 

5 20150925 140559 725 вересня 2015 року в Інституті післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області відбувся другий міжкафедральний семінар з проблеми «Застосування андрагогічних принципів навчання у системі післядипломної педагогічної освіти», який організували і провели науковці кафедри педагогіки, психології і теорії управління освітою. У роботі семінару взяли участь викладачі всіх кафедр Інституту на чолі з Г.В. Рудою, заступником директора з науково-навчальної роботи та міжнародних відносин.

Під час роботи семінару було представлено теоретичні відомості щодо визначення поняття «андрагогіка», охарактеризовано основні андрагогічні принципи, обґрунтовано роль та функції викладача у системі післядипломної педагогічної освіти. Також науковцями було проаналізовано вікові особливості дорослих та представлено основні групи активних методів у роботі із слухачами курсів підвищення кваліфікації.

Чимало запитань, які виникли в учасників у ході семінару, виявили необхідність продовжити традицію проведення таких заходів, які б підвищували професійну компетентність викладачів кафедр Інституту, в тому числі й щодо підвищення мотивації слухачів курсів підвищення кваліфікації.

 

V Міжнародна науково-практична конференція «Здоров’я, освіта, наука та самореалізація молоді» 

27032014IMG 3396

 На виконання наказу Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Чернівецької обласної державної адміністрації від 26.02.2014 №142 «Про проведення V Міжнародної науково-практичної конференції «Здоров’я, освіта, наука та самореалізація молоді» 27-28 березня 2014 року на базі Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області за участю Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, Рівненського державного гуманітарного університету було проведено V Міжнародну науково-практичну конференцію «Здоров’я, освіта, наука та самореалізація молоді» (далі – конференція).

Метою конференції була презентація досягнень науковців щодо широкого кола питань, пов’язаних зі здоров’язбережувальними технологіями в навчанні та вихованні, соціально-психологічними та педагогічними проблемами реабілітації, інтеграції та інклюзії, проблемами екологічної психології, екологічної освіти та виховання.

До участі у конференції долучилися понад 120 науковців, педагогів, психологів з усієї України та республіки Беларусь. Під час роботи конференції працювало 7 секцій: «Актуальні питання сучасної психології здоров’я: методологічно-концептуальні, теоретичні та прикладні аспекти», «Роль здоров’я, освіти, науки в особистісному та професійному становленні молоді», «Психологічна служба на захисті здоров’я: діяльність психологів освітніх та медичних установ», «Соціально-психологічні та педагогічні проблеми реабілітації, інтеграції, інклюзії та супроводу осіб з особливими потребами», «Здоров’язбереження як домінантний аспект освітньої діяльності навчальних закладів», «Професійна підготовка фахівців до створення здоров’я­збережувального освітнього середовища», «Проблеми формування екологічної свідомості особистості (екологічна психологія, екологічна освіта та виховання)». Крім того, практичними психологами було проведено 4 майстер-класи та один ворк-шоп. За результатами роботи конференції розроблено відповідні рекомендації. (завантажити)

2020
Січень
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Журнал відвідувань

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні2078
mod_vvisit_counterВчора11734
mod_vvisit_counterЦього тижня46519
mod_vvisit_counterМинулого тижня30045
mod_vvisit_counterЦього місяця76564
mod_vvisit_counterМинулого місяця0
mod_vvisit_counterВсі76565

Online (20 minutes ago): 72
Your IP: 18.206.12.79
,
Now is: 2020-01-23 08:27
9.jpg

Опитування

Більш за все задоволення в житті приносить: