ШКІЛЬНА ІСТОРИЧНА ОСВІТА В ЧАСИ РОСІЙСЬКО-УКРАЇНСЬКОЇ ВІЙНИ

ХІІІ всеукраїнський   методичний семінар «Нова українська школа: навчання/знання про Голодомор та інші геноциди»

24-25 травня  2023 р. з ініціативи  МОН України  та  за участю Інституту  історії України  НАН України при підтримці українсько-канадського  консорціуму  з дослідження Голодомору 1932-1933 років    в Україні   (HREC)  як геноциду  українського народу  у  м. Вінниця  пройшов  другий  у травні   і тринадцятий  загалом  із 2016 р. методичний семінар із проблематики дослідження Голодомору  в Україні та імплементації  напрацювань науковців до змісту шкільної  історичної освіти.

Виступаючі – відповідальний працівник МОН України Р.І.Євтушенко, ст. наукова співробітниця Інституту  історії  України НАН України, докторка історичних наук, керівниця  Робочої групи МОН України з модернізації  програми курсів шкільної історії    Людмила Гриневич,  заступник директора Інституту  демографії і соціальних досліджень  НАН України   ім. М.В. Птухи, д.е.н. О.Гладун,  члени Робочої групи  директор Інституту дослідження історії Голокосту І.Я.Щупак,   М.Мудрий,  В.Островський, Ю.Малієнко, Р. Пастушенко  у своїх виступах  акцентували увагу на тому, що імперська  політика  росії  щодо  української  нації   протягом століть  практично завжди  носила   геноцидний  характер, а з початком  повномасштабного  вторгнення  вона  продовжується з особливим цинізмом  та в небачених раніше  масштабах.

Під кутом зору  сучасної російської агресії  проти суверенної України  має бути переглянутий  і зміст навчального матеріалу  всього  курсу шкільної  історії,  де акцент на мілітарну складову, формування  покоління  громадян-патріотів і воїнів, що готові стати в стрій захисників  рідної землі має бути  пріоритетним, зауважив  представник Міністерства оборони України Василь Павлів.

А для  кращого  засвоєння  учнями  навчального   матеріалу   варто  запровадити нову модель шкільної  історичної освіти, побудовану на засадах концентричного підходу, який сповідується  у вільному світі. На його особливостях і перевагах     зупинилася  к.п.н.,  працівник   Лабораторії  суспільствознавчої  освіти ІП НАПН України Юлія Малієнко.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *