# mesa police arrest records # kaufman county jail records # trace phone # npi search by phone number # navajo nation police records # east hampton new york property records # mobile number directory with name and address # property sales records indiana #
  • Cвято останнього дзвоника у Годинівському НВК

    П'ятниця, 25 травня 2018, 15:00
  • Лист-роз’яснення

    П'ятниця, 25 травня 2018, 13:18
  • Останній дзвоник

    П'ятниця, 25 травня 2018, 11:44
  • Дзвінок останній – перший крок у життя

    П'ятниця, 25 травня 2018, 11:19
  • Відбулися тренінгові курси за програмою «Дорослішай на здоров’я»

    П'ятниця, 25 травня 2018, 11:18

No categories found

  •   0
There are no images available in the gallery.
Події Упровадження багатомовної освіти в освітніх закладах Буковини

Упровадження багатомовної освіти в освітніх закладах Буковини

narada 01-02-18Буковинський край завжди вирізнявся різноманіттям етнічного складу місцевих жителів. Ця особливість є причиною того, що значна частина населення Чернівецької області для спілкування використовує дві мови: рідну та державну. Якщо в побуті кожен може сам обирати, якою мовою звертатися до членів сім’ї, друзів, то що робити з установами, де все, у тому числі й мова, має бути чітко визначеним, уніфікованим, як, наприклад, в урядових структурах або ж школах?

Освітяни намагаються вирішувати це питання, ідучи на компроміси. Досвід європейських країн демонструє, що можна в одному освітньому закладі не просто вчити іноземні мови, а й вести навчання різними мовами. Такий варіант пропонує і новий Закон України «Про освіту». Багатомовна освіта буде ще одним кроком на шляху входження України у світову економічну та політичну спільноту, розширення ринку праці. І буковинські школярі та педагоги мають змогу одними з перших випробувати всі переваги та складнощі білінгвального (а то й полілінгвального) навчання.

З метою обміну досвідом та враженнями від участі у Всеукраїнському експерименті «Формування багатомовності дітей та учнів: прогресивні європейські ідеї в українському контексті» 1 лютого 2018 року для участі в інструктивно-методичній нараді зібралися керівники ЗЗСО/відповідальні особи за координацію програми багатомовної освіти Чернівецької області. Захід відбувався на базі Чернівецької гімназії №6 імені Олександра Доброго.

У нараді взяли участь Оксана Михайлівна Палійчук, директор Департаменту освіти і науки ЧОДА; Любов Миколаївна Тарангул, начальник Чернівецької філії ДПУ «Інститут модернізації змісту освіти»; Надія Денисівна Бабич, професор кафедри історії та культури української мови ЧНУ ім.Ю.Федьковича, науковий консультант Всеукраїнського експерименту; Наталія Костянтинівна Куриш, завідувач НМЦ менеджменту та координації діяльності методичних служб Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області; Ольга Романівна Остафій, методист НМЦ менеджменту та координації діяльності методичних служб ІППОЧО, регіональний координатор Всеукраїнського експерименту; керівники ЗЗСО області, які беруть участь у експерименті.

Роботу наради розпочала О.М.Палійчук, яка звернулася до присутніх з вітальними словами та зазначила, що питання мультилінгвальної освіти – дуже актуальне для Чернівеччини й було таким задовго до того, як МОНУ вибрало курс на багатомовність у школах. Тому потрібно об’єднати зусилля для реалізації всіх запланованих проектів та разом міркувати над тим, як можна вдосконалити освітні програми, пристосувати їх до навчання різними мовами.

О.Р.Остафій розповіла слухачам про організаційні засади участі закладів освіти Чернівецької області у проектній програмі інноваційної діяльності з проблеми «Формування багатомовності дітей та учнів: прогресивні європейські ідеї в українському контексті», пояснила, як можна долучитися до експерименту, як координується робота закладів-учасників.

Л.М.Тарангул виступила з доповіддю «Запровадження інноваційних прогресивних педагогічних технологій, інтерактивних форм роботи з вивчення державної мови та мов національних меншин, оновлення умов здійснення програм інноваційної діяльності (відповідно до ЗУ «Про освіту»)», у якій пояснила правові аспекти врегулювання багатомовної освіти в українських школах.

Н.К.Куриш повідомила про сучасний стан організації та реалізації інноваційної діяльності в закладах освіти Чернівецької області та зазначила, що зараз на території регіону реалізуються 18 освітніх проектів і програм, у яких беруть участь 80 закладів.

Н.Д.Бабич поділилася досвідом здійснення наукового супроводу проектної програми інноваційної діяльності з упровадження багатомовної освіти, розповіла, які труднощі виникають у її роботі. Також Надія Денисівна зауважила, що для якісного впровадження мультилінгвальності в школах потрібно залучитися підтримкою не лише колег, а й батьків учнів.

З презентацією досвіду участі Чернівецької гімназії №6 імені О.Доброго у Всеукраїнському експерименті «Формування багатомовності дітей та учнів: прогресивні європейські ідеї в українському контексті» виступив директор закладу Іван Аврелович Ігнат.

Також представили свої напрацювання гості з НВК «Боянська гімназія» Новоселицького району – директор Світлана Дінівна Гавка й учитель хімії Олеся Василівна Молдован.

Опісля О.Р.Остафій ознайомила присутніх із міжнародним досвідом країн Європи, Центральної Азії з упровадження мультилінгвальної освіти (за підсумками участі в Міжнародній школі з багатомовної освіти «Багатомовна і полікультурна освіта з метою інтеграції та сталого розвитку. Питання забезпечення системного підходу» в м.Шимкент, Республіка Казахстан).

Крім цього, учасники наради мали змогу переглянути документальний фільм «Багатомовна освіта в України», знятий у рамках проекту «Багатомовна освіта в Україні», реалізованого Румунським інститутом світу (PATRIR) у трьох регіонах України: Одеській, Чернівецькій і Закарпатській областях. Кінострічка висвітлює перші результати й досвід учнів та викладачів, які беруть участь у проекті.

Завершилася нарада підведенням підсумків і обміном враженнями. Усі присутні одноголосно погодилися з тим, що захід допоміг їм зрозуміти, якими ще способами й методами можна впроваджувати полілінгвальну освіту в їхніх закладах.

Українська, румунська, російська, іврит тощо – ці мови звучать на вулицях буковинських сіл і міст щодня. Тому потрібно правильно організовувати освітній процес, щоб навчити учнів грамотно спілкуватися не однією, а декількома мовами, щоб пояснити їм та їхнім батькам, що це не вимоги чи забаганки вчителів, а можливість для дітей реалізувати себе в житті, відкрити для себе увесь світ.

ФОТОЗВІТ

2018
Травень
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Журнал відвідувань

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні4295
mod_vvisit_counterВчора7229
mod_vvisit_counterЦього тижня51487
mod_vvisit_counterМинулого тижня54588
mod_vvisit_counterЦього місяця171099
mod_vvisit_counterМинулого місяця135558
mod_vvisit_counterВсі2530491

Online (20 minutes ago): 90
Your IP: 54.159.85.193
,
Now is: 2018-05-26 15:38
12.jpg

Опитування

Більш за все задоволення в житті приносить: